ترفند و آموزش
مصطفی طبری۶:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

علی رغم تمام محبوبیتی که گوگل کروم دارد، مشکلاتی نظیر مصرف باتری و توان پردازشی زیاد آن را به یک مرورگر آزاردهنده تبدیل می کند. این مشکلات خصوصاً در کامپیوترهای مک و هنگام مقایسه با مرورگر پیش فرض سافاری بسیار ناراحت کننده هستند. خوشبختانه گوگل متوجه این مسائل بوده و مهندس ارشد کروم، پیتر کستینگ اعلام کرده تغییراتی اخیراً در این مرورگر انجام شده تا کارایی آن بطور قابل ملاحظه ای بهبود پیدا کند.
کستینگ در یک پست گوگل پلاس، از تغییراتی نظیر شیوه رندر کردن صفحات وب و اولویت بخشی به تب های فعال نسبت به موارد پس زمینه و غیرفعال، کاهش مصرف توان پردازشی پردازنده در مواقعی مانند نمایش نتایج جستجوی گوگل صحبت کرد. وی گفت "تیم توسعه کروم هیچگاه نمی خواهد در گوشه ای بنشیند و به تماشای کاربران ناراضی مشغول شود. ما به کاربران آینده ای روشن را وعده می دهیم."
اوایل ماه میلادی جاری، گوگل یکی از ویژگی های واقعاً ضروری را برای کروم بتا معرفی کرد که در آن از نمایش محتوای فلش ناخواسته جلوگیری می شود. همین ویژگی ساده باعث شد تا کاربران کارایی بیشتر و مصرف باتری کمتری را در PC و مک خود شاهد باشند. تغییرات گفته شده نیز قرار است در شش هفته آینده به نسخه بتای کروم اضافه شوند و نسخه نهایی و پایدار آن نیز پس از شش هفته ی دیگر عرضه خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

حمله تروجان جدید به کاربران گوگل کروم و فیس بوک