تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

شرکت Whirlpool اعلام کرد، اوایل سال ۲۰۱۷ بسیاری از لوازم هوشمند محصول قابلیت اتصال به اسپیکر هوشمند Alexa را خواهد داشت و از این طریق قابل کنترل خواهد بود. سازگاری با بلندگوهای کنترل صدای Amazon به واسطه‌ی اسپیکرهای هوشمند Echo ،Echo Dot و Tap با عرضه‌ی مجموعه لوازم جدید Whirlpool، امکان‌پذیر خواهد شد. این تیم همچنین اذعان داشت، مشتریان فعلی لوازم خانگیِ هوشمند Whirlpool پس از ارائه‌ی بسته‌ی سازگار Amazon Alexa Skill قادر خواهند بود این قابلیت را فعال نموده و لوازم خانگی خود را کنترل کنند.
این درحالی است که پیش از این شرکت جنرال الکتریک همکاری خود را با Alexa آغاز کرده است. در حال حاضر تعدادی از لوازم هوشمند این شرکت با بلندگوهای کنترل صدای Amazon از طریق Geneva Alexa Skill کار می‌کنند. این بدان معنا است که شما می‌توانید عبارتی مانند «Alexa از Geneva بپرس، چه زمان کار ماشین ظرفشویی به پایان خواهد رسید» را به کار برید.
در روشی مشابه، مشتریان Whirlpool نیز می‌توانند درخواست خود را اینگونه بیان کنند، Alexa از Whirlpool بخواه که ماشین لباسشویی یا خشک‌کن را روشن نماید، Alexa از Whirlpool بپرس آیا گاز روشن است؟ و یا Alexa از Whirlpool بپرس فیلتر یخچال و فریزر من چه وضعیتی دارد؟
روز به روز بر تعداد ابزارهای مختلفی که با Alexa سازگار می‌شوند، افزوده می‌شود.

برچسب هاWhirlpoolAlexa
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اینجا میتوانید بفهمید که چطور یک echo dot آمازون بخرید ، بدون محدودیت های احمقانه ی الکسا