تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

جاش رومیتو، رئیس راک استار، در آستانه انتشار تریلر جدیدی از بازی GTA V Redux ، اظهار کرد این بازی یکی از کامل ترین ورژن های این بازی محبوب و شناخته شده در جهان می باشد. در این ویدئو تغییرات بسیاری در ساختار بازی و جلوه های ویژه آن دیده می شود.
در ابتدای امر گرافیک بازی بهبود پیدا کرده است، سیستم روشنایی رنگ و تصویر دوباره طراحی شده اند، تغییرات آب و هوا در بازی محسوس تر خواهد بود.
بافت و طراحی مناظر بازی جاده ها، گیاهان و درخت ها نیز به وضوح استاندارد 4k تبدیل شده است.

به کگته وی به طور قابل توجهی جلوه های ویژه این بازی بهبود یافته است. برای مثال انفجار در بازی به صورت کاملا طبیعی نمایش داده می شود.پردازش ذرات پرتاب شده در انفجار کاملا واقعی به نظر می سد. عوامل تاثیر گذار محیطی مانند باد امواج دریا و ... تا حد زیادی بازی را مهیج تر کرده است.


البته علاوه بر گرافیک بازی صدای بازی نیز به روز شره است برای مثال صدای انفجار و گلوله . البته محل انفجار و اصابت گلوله نیز در بازی باقی خواهد ماند که در مجموع می توان گفت  فیزیک زمان برخورد نیز در این بازی طراحی شده است.
تمام این تغییرات گرافیک بازی را بیش از پیش شبیه واقعیت کرده است. جنگ ها و درگیری های خیابانی این بازی نیز مانند همیشه پر از هیجان و استرس است که با واقعی تر شدن بازی هیجان دوچندانی پیدا کرده است.

برچسب هاGTA V Redux
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

BMW دامنه Alphabet.com را در اختیار داشته و قصد فروشش را هم ندارد