موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ اسفند

اولین نمایش تلفن قابل انعطاف سامسونگ به ماه نوامبر باز می‌گردد، و حالا در رویداد Galaxy Unpacked، این شرکت جزئیات بیشتری از این تلفن را ارائه داد. موبایل تاشوی سامسونگ، Galaxy Fold نام دارد. این شرکت قصد دارد آن را در ۲۶ آوریل عرضه کند، شروع قیمت‌گذاری آن از ۱۹۸۰ دلار. عرضه‌ی آن نیز در ایالات متحده‌ی آمریکا از طریق اپراتورهای AT&T و T-Mobile خواهد بود. یک جفت ایرباد رایگان بی‌سیم جدید سامسونگ هم همراه با این موبایل‌ می‌باشد.
دو نسخه‌ی 5G و LTE از موبایل Galaxy Fold عرضه می‌شود. سامسونگ برنامه‌ی عرضه‌ی این محصول را در اروپا از ۳ می و با قیمت پایه‌ی ۲ هزار یورو دارد.
سامسونگ از نمایشگر ۳ اینچی Infinity Flex استفاده کرده که این تلفن را قادر می‌سازد نمایشگری در اندازه‌ی یک تبلت داشته باشد و می‌تواند در اندازه‌ی جیب تا شود. نمایشگر اصلی آن وضوح تصویر QXGA+ (3 : 2/4) دارد، و زمانیکه تا شود از نمایشگر کوچکتر ۴.۶ اینچی HD+ (9 : 12) آن استفاده می‌شود.
از دیگر قابلیت‌های این موبایل تاشو، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای سرعت‌های بالاتر به همراه پردازنده‌ی ۷ نانومتری هشت هسته‌ای کوالکام، و ۱۲ گیگابایت رم هستند. Galaxy Fold دارای دو باتری مجزا است که در سیستم‌عامل اندرویدِ آن برای ارائه‌ی ظرفیت ۴۳۸۰ میلی‌آمپر ساعت در مجموع با هم ترکیب می‌شوند.
سه برنامه به طور همزمان قابلیت اجرا شدن بر روی تلفن تاشو را دارند. برنامه‌هایی چون واتس‌اپ، مایکروسافت آفیس، و یوتوب برای حالت‌ها و نمایشگر جدید بهینه‌سازی شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه