ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگیری سارقان سیم برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد و گفت: درپی وقوع چندفقره سرقت سیم برق و مخابرات در برخی از مناطق این شهرستان بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ «هوشنگ مبارکی» روز شنبه افزود: براساس اطلاعاتی واصله از مردم بلافاصله پلیس وارد عمل شد و ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۲ نفر را هم دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: با پیگیری و رصدی که توسط پلیس آگاهی انجام گرفت ۲ نفر افراد مالخر هم در شهرستان شناسایی و دستگیر و مقداری سیم برق، مخابرات و قطعات خودرو از آنها کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود ارزش ریالی سیم‌های برق سرقت شده را بیش از ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا بررسی و پیگیرهای تخصصی پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.
سرهنگ مبارکی با بیان اینکه پلیس برای هرگونه خدمتی به مردم دریغ ندارد، گفت: از مردم همچنان انتظار داریم در ماموریت‌های پلیس ما را همراهی کنند.
وی یادآور شد: در نیمه اول امسال ۸۵ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در شهرستان جوانرود با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی، کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی کشف و ضبط شده است.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه