تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير

این دستگاه دوستداران موسیقی ، اجزا و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری را مورد هدف قرار داده است.
اگر از همین الان فکر می کنید که پخش کننده های Ultra Blu-rays بسیار گران قیمت هستند، پاناسونیک مایل است تا توضیحاتی را به شما ارائه کند. از آن جایی که پخش کننده ی سامسونگ و آخرین مدل عرضه شده به بازار از شرکت فیلیپس، جمعیت اصلی را با قیمت 400 دلاری نشانه گرفته اند، پاناسونیک افراد موسیقی دوست و افرادی که پول بیشتری در جیب های خود دارند را مورد هدف قرار داده است. DMP-UB900 دارای قیمت 699 دلار می باشد و از ویژگی هایی مانند خروجی HDMI دوقلو برای جدا کردن سیگنال های صوتی و تصویری، خازن اضافی، مداربندی و پردازنده ی سیگنال برخوردار است: " صدای تولید شده از مجرای دیجیتال" ظاهرا به تکرار گرمای آنالوگ از یک سیگنال دیجیتالی می پردازد و آن را برای فرمت های صوتی DSD و ALAC دوباره پخش می کند. بلندگوهای تلویزیون شما با توجه به این تکنولوژی استفاده ی چندانی ندارند.
سایر موارد دیگر از وضعیت نسبتا استانداردی برخوردارند، با وجود قابلیت پخش مجدد 4K/60FPS ، دامنه ی ویدیویی با پویایی بالا و برنامه های پخش Ultra HD ، این سطح استاندارد مشخص خواهد شد. برخلاف آن چه که امسال در CES شنیدیم، UB900 به خوبی با 3D Blu-ray کار می کند. پاناسونیک اعلام کرده است که انتظار میرود این محصول در میان خرده فروشان منتخب دیده شود، از جمله فروشگاه های Best Buy در ماه سپتامبر همین سال.
در حال حاضر این محصول به عنوان گران قیمت ترین پخش کننده ی UHB Blu-ray موجود می باشد و مطمئنا برای همه ی افراد مناسب نمی باشد. اگر به دنبال یک دستگاه UHD هستید که کاری بیشتر از تنها پخش کردن Blu-ray و ویدیوها برای شما انجام دهد، به یاد داشته باشید، XboX One S ماه بعدی راه اندازی خواهد شد. در هر صورت اینکه آیا شما باید به خریدن این محصول بپردازید یا نه، یک بحث کاملا جداگانه است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت دو مدل جدید از کنسول Xbox One را رونمایی کرد