کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

Click & Boat که خود را جزء شرکت اینترنتی Airbnb در اجاره‌ی قایق‌ها می‌داند، ۱/۰۵ میلیون دلار در سرمایه‌گذاری صندوق Olma مستقر در پاریس، به دست‌ آورده است. این استارتاپ اشتراک‌گذاری فرانسوی به تازگی رقیب خود Sailsharing را خریداری کرد و در راستای گسترش خدمات اجاره‌ی قایق همتا به همتا در سراسر اروپا برنامه‌ریزی خود را آغاز نمود.
Edouard Gorioux از مؤسسین شرکت مذکور اظهار داشت، هدف از افزایش صندوق بودجه به طور همزمان، بالا بردن سرعت برنامه‌ی بین‌المللی کردن در کشورهای خارجی، به ویژه از طریق به خدمت گرفتن ابتکارات اختصاصی انسان است. این در حالی است که در همان زمان، راه‌اندازی خدمات جدید متوجه مشتریان اروپایی می‌شود. وی افزود، اضافه کردن بخش قایقرانی به تدریج با نوآوری مذکور خود را وفق می‌دهد.
اخیرا استارتاپ Click & Boat از سرویس Click & Yacht نیز رونمایی کرد. این سرویس به قایق‌های لوکس اختصاص داده شده و قصد دارد در آینده‌ی نزدیک به منظور تثبیت موقعیت خود در بازارهای جدید، دارایی‌های‌اش را بیشتر کند. این شرکت ادعا کرده با حدود ۸۰۰۰ قایق لیست شده در سایت خود در ۲۲ کشور دنیا، ۱۰ میلیون یورو گردش مالی موثر در بخش فروش داشته است.

برچسب هاClick & Boat
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سال آینده، کانال آب‌های آمستردام شاهد قایق‌های بدون‌شرنشین خواهد بود