تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ آبان

slope یک پایه ی خاص GoPro است که هدفش جاگیری سریع تر و آسانتر دوربین شماست . این پایه ی چند وجهی شیار هایی دارد تا بتوانیم دوربین GoPro را در جهت های مختلفی قرار دهیم و میتواند در سمت های مختلف قرار گیرد و20 حالت مختلف عکس میگیرد . این وسیله در حال حاضر در ایندیگوگو است . با اینکه با کمبود وسایل جانبی GoPro روبه رو نیستیم ، اما بیشتر پایه های دوربین اکشن شامل قرار دادن  و وصل کردن بر روی یک سه پایه ی معمولی میشود . slopeس یک جایگزین جالب است که قرار گیری سریع تری دارد و نیازی به جاگیری به روش قدیمی ندارد ، اگر از  جاگیری استاندارد استفاده کنید عکس هایی با کیفیت بهتر و دقیق ترخواهید داشت.


slope که از نقشی باستانی از 14 نشان حکاکی شده روی یک سنگ چند وجهی الهام گرفته شده ، سه شیار برای نگه داشتن GoPro شما در جهات مختلف  دارد و سازگار با دوربین های مشکی یا نقره ای hero3/+  و hero 4  است . این وسیله که با سطوح زاویه دار مختلف همراه است به شما امکان عکس برداری در 20 حالت مختلف را میدهد ، چه آن را روی زمین گذاشته باشید ، چه دیوار یا یک سطح محکم .
این زاویه ها روی دستگاه علامت زده شده اند یعنی میتوانید از 10 تا 45 درجه تنظیمش کنید . شامل 7 حالت منظره ، 8 حالت پرتره و 4 حالت گردشی میشود . همچنین گزینه ی قرار دادن مستقیم دوربین به سمت بالا هم وجود دارد ، با پلاستیک abs حالت تزریقی slope که از دوربین در برابر خش محافظت میکند . این احتمالا مهم است اگر شما یک hero4 با صفحه ی پشتی داشته باشید . علاوه بر نصب سریع، اگر شما بخواهید با زوایای ثابت عکس بگیرید یا عکس های مختلط میگیرید ,حالت های slope به کارتان می آید. کاربرانی که میخواهند عکس سه بعدی بگیرند میتوانند دو پایه ی slope را به هم وصل کنند . در حالیکه slope تنها میتواند در GoPro بدون جلد استفاده شود ، تیم مذکور میگوید که در حال طراحی ورژنی هستند که GoPro را در حالت استاندارد هم نگه دارد .
در حال حاضر در ایندیگوگو قیمت 21 دلار برای یک پایه ی slope اعلام شده است  و اگر این فرصت تمام شود به 25 دلار تغییر میابد . هدف 10000 دلاری سرمایه جمع کردن هم به نتیجه رسیده است، بنابراین اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود ،  slope در دسامبر نقل و انتقالش شروع میشود .

برچسب هاGoProCameraslope
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین GoFish...درست حدس زدید ... مانند یک GoPro برای ماهیگیری است.