کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

آخرین خرید Facebook، شرکت CrowdTangle است که استارتاپی برای کشف محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. استفاده از این ابزار ساده‌ترین روش برای دنبال کردن خبرها و رویدادهای Facebook، Twitter و YouTube می‌باشد و مسیر اشتراک لینک‌ها در‌ رسانه‌های اجتماعی مذکور را شناسایی می‌کند. به نظر می‌رسد CrowdTangle از محبوب‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای است. مشتریان آن شامل NPR،  BBC، BuzzFeed و Vox می‌باشند. اما این سرویس همچنین به مشتریان خود در سراسر آژانس‌های بازاریابی، لیگ‌های ورزشی و سازمان‌های غیر‌انتفاعی  نیز سرویس ارائه می‌دهد.
Facebook می‌گوید: رسانه‌های اینترنتی برای رصد کردنِ رقبا و شناسایی پست‌های مؤثری که روی Facebook قرار می‌گیرند، همواره از ابزارِ سومی مانند CrowdTangle بهره می‌گیرند که این کار، گاه با هدف آشکارِ بازنویسیِ سریع آن‌ها انجام می‌شود.
در حالی که CrowdTangle به ناشران در پیگیری stories‌های آنلاین کمک می‌کند، بعید است بتواند در برطرف کردن یکی از بزرگترین چالش‌های Facebook  مفید باشد. اخیرا روابط میان ناشران و Facebook  بسیار پر فراز و نشیب بوده است و پس از انتخابات سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده، سازمان‌های خبری متعددی نقش Facebook را در انتشار اخبار جعلی و مستندسازی‌شده مورد انتقاد قرار داده‌اند، برخی روزنامه‌نگاران نیز به منظور بهبود news feed‌های خود از آن بهره برده‌اند. این در حالی است که روز گذشته مدیر عامل شرکت مذکور، Mark Zuckerberg این خبر را تکذیب کرده و اعلام کرد درصدد رسیدگی به این مسئله برآمده است.

برچسب هاfacebookCrowdTangle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اینها بهترین اپلیکیشن های شبکه ی اجتماعی اند که تا به حال برای iPhone ساخته شده اند