موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ اسفند

سامسونگ ده سالگی خط تولید گوشی هوشمند Galaxy S را در ۲۰ فوریه با معرفی چهار مدل Galaxy S10 جشن گرفت. این مدل‌ها شامل سه تلفن 4G و یک مدل 5G هستند که نمونه‌ی آخر با ادامه‌ی عرضه‌ی فناوری 5G ارائه می‌گردد.
مدل‌های جدید که در رویداد نمایشی Galaxy Unpacked در شهر سان‌فرانسیسکو رونمایی شدند و به طور زنده در سرتاسر جهان پخش شد، شامل S10e، هندست S10 Plus، موبایل استاندارد و معمول S10، و Galaxy S10 5G بودند. هر دو مدل S10 و S10 Plus بزرگ‌تر و دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به S9 و S9 Plus هستند. برخی خصوصیات هر یک از این مدل‌ها به شرح زیر هستند:
مدل S10 Plus دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED Infinity-O است که اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن منطبق بر وضوح تصویر WQHD Plus می‌باشد، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Snapdragon 850، هشت گیگابایت رم، و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر خصوصیات آن هستند.
تلفن استاندارد Galaxy S10 دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی Dynamic AMOLED Infinity-O با وضوح نمایشگر WQHD Plus، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Snapdragon 850، هشت گیگابایت رم، و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، و یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت است.
مدل جدید خط تولید S10، با نام Galaxy S10e شناخته می‌شود. مدل ارزان قیمتی با نمایشگری عریض و مسطح برای کاربرانی که می‌خواهند علاوه بر موارد معمول برای سرگرمی هم از آن استفاده کنند. برخی ویژگی‌های آن شامل نمایشگر ۵.۸ اینچی FHD+ Dynamic AMOLED با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. پردازنده‌ی آن همانند دو مدل قبل و ظرفیت باتری آن نیز ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعت هستند.
مدل آینده‌ی S10، با نام Galaxy S10 5G است که دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی Infinity-O، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، دوربین عمیق 3D، و قابلیت‌هایی برای افزایش هوش مصنوعی است که در اواخر سال جاری به طور گسترده عرضه می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه