موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشخصاتی از گوشی جدید بدون فریم Meizu منتشر شد. به گفته این منابع، گوشی هوشمند Meizu در پاسخ به محصول جدید Xiaomi Mi MIX تولید خواهد شد.
در گوشی Xiaomi Mi MIX در بالای صفحه نمایش هیچ پنلی وجود ندارد و دوربین و حسگر نور در سمت پایین و نزدیک به دکمه home قرار دارد و البته صدا نیز با استفاده از تکنولوژی هدایت استخوانی منتقل می شود. هدایت استخوانی یا القای استخوانی که در زبان انگلیسی Bone Conduction نامیده می شود، تکنولوژی است که بر پایه ارتعاشات از طریق استخوان جمجمه صدا را به گوش داخلی منتقل می‌سازد.
اما کمپانی Meizu قرار است حتی پنل پایینی گوشی را نیز از طراحی آن حذف کند. اسکنر اثر انگشت و دکمه home به زیر شیشه صفحه نمایش منتقل خواهند شد. به نظر می رسد محصول جدید این کمپانی واقعا چشمگیر باشد و گفته می شود گوشی جدید به رقیب جدی برای Xiaomi Mi MIX تبدیل خواهد شد.
علاوه بر این در تیزر های تبلیغاتی منتشر شده گوشی در فضای مجازی، عبارت «Something unexpected is coming» به معنی «اتفاقی غیر منتظره در انتظار خواهد بود» نوشته شده است. در این اسلاید تاریخ انتشار گوشی، 24 دسامبر 2016 به چشم می خورد. با این تفاسیرعلاقه مندان مدت زمان زیادی را برای دیدن این گوشی جدید انتظار نخواهند کشید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه