ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت کشور منصوب کرد.
در متن حکم انتصاب صادق عباسی شاهکوه آمده است :
جناب آقای دکتر صادق عباسی شاهکوه
بنا به پیشنهاد هیئت مدیره، به استناد ماده‌ی (22)‌ اساسنامه‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به‌مدت 2 سال به‌ سمت"مدیرعامل شرکت‌ ارتباطات‌ زیرساخت" منصوب‌ می‌نمایم.
مقتضی است ضمن پیشبرد امور جاری و اجرای وظایف مصرح در اساسنامه‌ی آن شرکت، سیاست‌ها و اهداف کلان وزارتخانه، مستخرج از برنامه‌های دولت دوازدهم، قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور، اسناد بالادستی، به ویژه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی، به شرح زیر در اولویت عمل قرار دهید:
- توسعه‌ی اقتصادی لایه‌ی هسته و تواناساز شبکه‌ی ملی اطلاعات جهت تأمین پهنای باند مناسب و باکیفیت درسطح سه کشور برتر منطقه بارعایت سند الزامات شبکه ملی اطلاعات.
- پایش، بازنگری، بهینه‌سازی، ارتقاء کیفیت، امنیت و توسعه‌ی شبکه و ارائه‌ی سرویس‌های نوین متناسب با تقاضا با رعایت صیانت اجتماعی و فرهنگی و کاهش مدت زمان برقراری سرویس‌ها و رعایت سطح خدمات درخواستی مشتریان جهت تحقق اهداف شبکه‌ی ملی اطلاعات و دولت الکترونیک.
- تدوین و اجرای برنامه‌ریزی مدیریت بحران (DRP) و اهتمام جدی به اصول پدافند غیرعامل در طراحی شبکه و ایجاد خط ارتباطی رزرو.
- مدیریت هزینه‌ها و دارایی‌های شرکت جهت افزایش بهره‌وری و تحقق هدف برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور با رشد متوسط سالانه‌ی 6.5 درصدی بهره‌وری کل عوامل تولید (TFP).
- منطقی نمودن تعرفه‌ی خدمات جهت افزایش حجم بازار مخابراتی کشور و تحقق هدف برنامه‌‌ی ششم توسعه‌‌ی کشور با رشد متوسط سالانه 19.4 درصدی ارزش‌ افزوده زیر بخش مخابرات.
- رعایت اصول امنیت و حفظ حریم خصوصی و ملاک قرار دادن "منشور حقوق شهروندی" در شرکت به ویژه در مواجهه با مشتریان و مردم.
- آزادسازی فعالیت‌های شرکت با حفظ حقوق حاکمیت و استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی با اولویت واگذاری فعالیت‌ها به مردم و فراهم آوردن زمینه‌ی مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی.
- ملحوظ نمودن بررسی‌های اقتصادی، فنی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی در اجرای پروژه‌ها.
- ارتقای سلامت نظام اداری، شفافیت مالی، بهبود دسترسی همگانی به اطلاعات، فراهم آوردن فرصت برابر، حفاظت از اموال دولتی و معیار قراردادن قانون در همه‌ی امور.
- ایجاد شرکتی استراتژیک محور و نوسازی ساختاری و مدیریتی و ارتقای فرهنگ سازمانی آن و تحقق و هوشمندسازی و اعمال اصل شایسته سالاری و به کارگیری هرچه بیشتر جوانان، زنان و شهروندان از اقوام و مذاهب در سطوح مدیریتی و کارشناسی.
امید است با اتکال به قادر متعال در چارچوب اساسنامه‌ی شرکت و سیاست‌های کلی نظام در راستای سیاست‌های این وزارت و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.
محمد جواد آذری جهرمی

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه