تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

iOS 10 شیوه‌ی عجیبی برای انتقال از Lock Screen به Home Screen به‌کار گرفته است. البته یک راه‌کاری در تنظیمات گوشی برای آنلاک کردن و وارد شدن مستقیم به Home Screen در نظر گرفته شده است.
با iOS 10، اپل تغییر بزرگی در چگونگی کار حسگر Touch ID به عمل آورده که به مقداری هم شاید اذیت‌کننده باشد. در نسخه‌های قبلی کاربر با یک‌بار لمس دکمه‌ی Home، وارد گوشی‌اش می‌شد. اما در این نسخه، اپل به گونه‌ای عمل کرده که پس از آنلاک کردن گوشی، کاربر همچنان در Lock Screen باقی بماند. در این حالت برای دسترسی به برنامه‌های کاربردی،‌کاربر مجددا باید دکمه‌ی Home را بفشارد. 
منطق این کار اپل به این شکل بوده است که در نسخه‌های پیشین، کاربران با فشردن یک‌باره‌ی دکمه‌ی Home، از Notificationهایی که در Lock Screenشان جمع‌شده بود بی‌خبر می‌ماندند. اما همان‌طور که گفتیم، این منطق اپل، به عنوان سرعت‌گیری برای دسترسی مستقیم به اپلیکیشن‌ها عمل کرده است و روال دسترسی به این برنامه‌ها را حداقل یک مرحله افزایش داده است.
خوشبختانه اپل راه‌کاری ارائه داده است تا Touch ID همانند iOS 9 کار کند. فقط کافی است در تنظیمات گوشی خود، دنبال Rest Finger to Open بگردید. این گزینه در مسیر زیر قابل دست‌یابی است.
Settings > General > Accessibility > Home Button

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چه چیزی در لیست آرزوهای شما در مورد iOS 9 وجود دارد