محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۳ فروردين

به گزارش مهر به نقل از انگجت، از عصر روز گذشته تعدادی از کاربران گوشی‌های اندرویدی اعلام کردند به طور مکرر پیام‌هایی بر روی نمایشگر تلفن‌های همراه آنها به نمایش در می‌آید که نشان دهنده از کار افتادن اپلیکیشن‌های مختلف است.
به گفته کاربران، اپلیکیشن‌های یادشده بدون هیچ دلیل خاصی دیگر باز نمی‌شدند یا به طور کامل مختل می‌شدند که از جمله آنها می‌توان به جیمیل، برخی اپلیکیشن‌های بانکداری الکترونیک، گوگل پی و حتی توئیتر، رد ایت، دان دیتکتور و غیره اشاره کرد.
بعد از مدتی گوگل وجود این مشکل را تأیید و از تلاش برای برطرف کردن آن خبر داد. در نهایت گوگل به کاربران توصیه کرد برای برطرف شدن مشکل یادشده به پلی استور این شرکت مراجعه کرده و آخرین به‌روزرسانی یک اپ سیستمی به نام اندروید سیستم وب ویو را پاک کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲ فروردين

به نوشته‌ی همشهری، توجه به چت‌روم‌ها و کنفرانس‌های صوتی این روزها به دو دلیل مشخص بیشتر شده است؛ یکی همه‌گیری بیماری کووید-19 که بسیاری‌ها را خانه‌نشین و قرنطینه کرده و دوم مشهورشدن شبکه اجتماعی «کلاب‌هاوس».

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲ فروردين

یکی از مشاوران ترامپ اعلام کرد رییس جمهور سابق آمریکا که پس از وقایع حمله به کنگره در ششم ژانویه با تعلیق حسابش در توییتر فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی روبرو شد، ظرف دو تا سه ماه آینده پلتفرم خود را راه اندازی می کند.
جیسون میلر، سخنگوی کمپین ۲۰۲۰ ترامپ به شبکه فاکس نیوز گفت: ترامپ با پلتفرم جدید خود که بازی را به طور کامل از نو تعریف می‌کند، به فضای رسانه اجتماعی بازخواهد گشت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱ فروردين

به گزارش دیجیاتو، گوگل تمایل دارد کاربران اندرویدی، اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه‌های خود را با سرعت بیشتری نصب و به‌روز رسانی کنند. در همین راستا قابلیتی تحت عنوان «بهینه سازی نصب اپلیکیشن‌ها» را به فروشگاه گوگل پلی اضافه می‌کند تا سرعت به روز رسانی اپلیکیشن‌های نصب شده اندرویدی را برای کاربران افزایش دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱ فروردين

به گزارش دیجیاتو، توییتر آزمایش قابلیت باطل کردن ارسال توییت یا Undo را تأیید کرد. این قابلیت احتمالاً پولی پس از فشردن دکمه ارسال به کاربران فرصتی چند ثانیه‌ای می‌دهد تا ارسال پست را لغو کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ اسفند

در حالی که هنوز امکان دسترسی به «کلاب هاوس» شبکه اجتماعی که بر پایه چت صوتی طراحی شده است، تنها با دعوتنامه امکان‌پذیر است اما استقبال از این شبکه اجتماعی به‌گونه‌ای بود که در یک دوره زمانی کوتاه ارزش آن از ۱۰۰ میلیون دلار گذشت و تبدیل به یک یونیکورن شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ اسفند

فیسبوک این روزها به دنبال ساخت نسخه جدیدی از اینستاگرام ویژه استفاده کودکان زیر ۱۳ سال است.
وب‌سایت BuzzFeed با انتشار این گزارش نوشت که ویشال شاه، نایب رئیس بخش محصولات اینستاگرام در پیامی‌داخلی به کارمندان از آغاز تلاش‌های این شرکت برای ساخت نسخه‌ای جدید از اینستاگرام برای کودکان خبر داد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند

به گزارش دیجیاتو، گوگل می‌خواهد کارمزد ۳۰ درصدی اپلیکیشن‌های پلی استور را که در حال حاضر از تمامی توسعه‌دهندگان اندرویدی دریافت می‌شود، از اول ژوئیه برای کسانی که در هر سال مشغول کسب ۱ میلیون دلار نخست درآمدهای خود هستند نصف کند. این شرکت می‌گوید با این تغییر ۹۹ درصد توسعه‌دهندگان اندروید که کالا یا خدمات دیجیتالی می‌فروشند، ۵۰ درصد کمتر کارمزد خواهند داد.

ادامه مطلب