گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

تنها باگذشت یک روز از احیای برنامه‌ی دیتای نامحدود Verizon، رقبای این شرکت تمامی تلاش خود را بر روی این زمینه متمرکز کرده‌اند. اولین گام توسط شرکت T-Mobile برداشته‌شده است که طی بیاناتی از سوی مدیرعاملش، جان لجر، پیشرفت‌هایی بر روی طرح نامحدود T-Mobile One صورت گرفته است که در روز جمعه پیش رو انجام خواهند گرفت. این طرح بهینه‌سازی‌هایی چون ویدیوی HD و ارتقای کیفیت تصویر از 480 پیکسل به کیفیت دی‌وی‌دی را شامل می‌شود.
تا به امروز مشتریان برای تماشای آنلاین ویدیوهای HD با استفاده از مفروضات گوشی‌شان نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتری داشته‌اند. آن‌ها همچنین می‌توانند با پرداخت روزانه 3 دلار بابت طرح T-Mobile One از تماشای ویدیوهایی با کیفیت بالا برخوردار گردند و یا آنکه در هرماه بابت T-Mobile Plus پانزده دلار اضافه‌تر  پرداخت نمایند و از امکاناتی نظیر تماشای روزانه‌ی ویدیوهای HD و دیگر امتیازات بهره‌مند شوند. اما این محدودیت‌های ایجادشده در اطراف فایل‌های ویدئویی، بدترین چیز درباره‌ی این طرح نامحدود اخیر T-Mobile از زمان شروع آن به‌حساب می‌آید.
تغییر به وجود آمده دیگری که لجر عنوان داشته است مربوط به ویژگی هات‌اسپات T-Mobile One باز می‌گردد که به شما این اجازه را می‌دهد تا دیتای گوشی هوشمند خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه