محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۱ فروردين

دولت ژاپن تصمیم گرفت استفاده از اپلیکیشن پیام رسان محبوب لاین برای تبادل اطلاعات حساس را موقتا متوقف کند.
کاتسونوبو کاتو، دبیر کابینه و سخنگوی دولت ژاپن اظهار کرد: دولت استفاده از لاین در تبادل اطلاعات حساس را متوقف می‌کند و نیروی ویژه‌ای را فورا تشکیل می‌دهد تا دستورالعمل استفاده فورا تهیه شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۰ فروردين

به گزارش زومیت، مایکروسافت به‌تازگی آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن اندروید ریموت دسکتاپ را منتشر کرده است. این نسخه برخی باگ‌ها را رفع می‌کند و قابلیت‌هایی جزئی به ریموت دسکتاپ می‌آورد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۹ فروردين

به گزارش دیجیاتو، مدیرعامل اسلک با اشاره به این که هنرمندان خوب کپی می‌کنند و هنرمندان بزرگ می‌دزدند، در جلسه‌ای که مدیرعامل کلاب‌هاوس هم در آن حضور داشت، اعلام کرد که قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس را به اسلک اضافه خواهد کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۶ فروردين

به گزارش پیوست کلاب‌هاوس پیش از این در یک پست وبلاگی گفته بود که «به زودی» فعالیت خود روی نسخه اندرویدی را از سر می‌گیرد اما پیش از این بازه زمانی خاصی را برای آن اعلام نکرده بود. بیانیه‌های پیشین مربوط به اندروید عمدتا مبهم بودند و تنها به اهمیت پایگاه کاربران اندرویدی و افزایش دسترسی کلاب‌هاوس اشاره می‌کردند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۵ فروردين

به گزارش پیوست، تروجانی به نام «بلک راک» خودش را به عنوان اپلیکیشن اندروید کلاب هاوس جا می‌زند این در حالی‌است که هنوز نسخه اندروید کلاب هاوس منتشر نشده است و بنیان‌گذاران این شبکه اجتماعی بر پایه پیام صوتی وعده داده‌اند که طی چند ماه آینده از نسخه اندروید آن نیز رونمایی کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۴ فروردين

به نوشته‌ی ایران، با شیوع کرونا، تنها در سال گذشته ۳۱۹ میلیون نفر بر تعداد کاربران اینترنت جهان افزوده شد تا مردم جهان بتوانند با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت قوانین مربوط به قرنطینه، از راه دور در جلسات کاری، کلاس‌های درس و ... حاضر شوند. گزارش‌های ابتدای سال 2021 نشان می‌دهد که حدود 60درصد از جمعیت 7.83میلیارد نفری جهان یعنی 4.66 میلیارد نفر، کاربر فعال اینترنت هستند و در طول مدت آنلاین بودن خود، مدت زمان زیادی را صرف حضور در اپلیکیشن‌های موبایلی می‌کنند. انتظار می‌رود ارزش اقتصادی بازار اپلیکیشن‌ها تا پایان سال 2021 به 6.3تریلیون دلار برسد درحالی که این رقم در سال 2016 حدود 1.3 تریلیون دلار بوده است. اما کاربران چقدر به اپلیکیشن‌ها وابسته اند؟ اپلیکیشن‌های برتر سال 2021 کدام ها هستند و کدام کشور در زمینه طراحی اپلیکیشن گوی سبقت را از بقیه ربوده است؟

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۴ فروردين

به گزارش ترنجی، محبوبیت کلاب هاوس نشان می دهد تعاملات مبتنی بر صدا می تواند آینده شبکه های اجتماعی باشد، البته شاید هم نباشد ولی فعلا استقبال از آن بالاست.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند