کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

Bowery که بر روی کشاورزی زیر سقف تمرکز دارد، خبر از تأمین بودجه‌ای 20 میلیون دلاری برای کمک به رشد کسب‌وکار خود داد. General Catalyst به همراه GGV Capital و مشارکت GV، هر سه سرمایه‌گذاران جدید این دور هستند. این استارتاپ مستقر در نیویورک از سیستم‌عامل Bowery که سیستم‌عامل اختصاصی این استارتاپ است برای ردیابی و بهینه‌سازی رشد گیاه در محیط داخلی کنترل شده استفاده می‌کند. این سیستم از ماشین یادگیری برای داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط سیستم‌های بینایی و شبکه‌ای از حسگرها به منظور تعیین اینکه چه متغیرهایی در هر مرحله‌ی از رشد چرخه‌ی زندگی گیاه نقش دارد، استفاده می‌کند.
Irving Fain مدیر عامل و موسس Bowery در نامه‌ای به VentureBeat نوشت: این سیستم ما را قادر می‌سازد تا آنچه را که یک گیاه لازم دارد برای آن فراهم کنیم و نه بیشتر. این مورد همچنین به طور چشمگیری اشتباهات انسانی و ضایعات در فرایندهای رشد و برداشت را کاهش می‌دهد.
Bowery گیاهان خود را در ردیف‌های عمودی با نور LED پرورش می‌دهد که تابش نور خورشید را شبیه‌سازی می‌کند و از آب تصفیه شده برای تولید همان مواد مغذی موجود در خاک استفاده می‌کند. به گفته‌ی Fain این راهکار تا 90 درصد استفاده از آب را کاهش می‌دهد و نیاز به هیچ نوع مواد حشره‌کش ندارد. قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی Bowery برای سبزیجات بسته بندی شده از ۳/۴۹ دلار آغاز می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه