اپلیکیشن
مصطفی طبری۲۰:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد

امروز پیام رسان فیسبوک آپدیت جدیدی دریافت کرد که در آن نحوه اشتراک گذاری مکان کاربران دچار تغییراتی شد. پس از چند ماه تلاش، فیسبوک تصمیم گرفت اشتراک گذاری مکان ار از حالت پیش فرض خارج کرده و در عوض به کاربران اجازه دهد نقشه مکان خود یا جایی دیگر را در قالب یک پیام جداگانه ارسال نمایند.
قبلاً فیسبوک بصورت خودکار هر زمان که کاربر پیامی را ارسال می کرد، اطلاعات مکانی آن را دریافت کرده و با دوستانش به اشتراک می گذاشت. این به روزرسانی به کاربران امکان کنترل بیشتری در این مورد را خواهد داد.
برای آزمایش این قابلیت مطمئن شوید مکان یابی گوشی فعال است، سپس بر روی آیکون More یا پین location در انتهای صفحه نمایش و درون اپلیکیشن کلیک کنید. از اینجا کاربران می توانند مکان های نزدیک را با جابجایی نقشه پیدا کنند و یا از مکان فعلی خود یک نقشه را ارسال نمایند. همچنین گزینه ای برای جستجو و به اشتراک گذاری کسب و کارهای نزدیک، برای مواقعی که قرار ملاقات تجاری دارید، فراهم شده است.
براساس گزارش وب سایت TechCrunch، این تغییرات جزو اولین تغییراتی خواهد بود که فیسبوک خواهد داشت. بنظر می رسد مدیران این شبکه اجتماعی با الهام گیری از شبکه های اجتماعی موفق آسیایی قصد دارند قابلیت های متنوعی را به فیسبوک و اپلیکیشن پیام رسان آن اضافه کنند.


همچنین به منظور شفاف سازی، فیسبوک اعلام کرد که اپلیکیشن پیام رسان هیچ گونه اطلاعات مکانی را ثبت نمی کند، مگر اینکه شما این قابلیت را در آن فعال کرده باشید. همچنین زمانی که اپلیکیشن در پس زمینه در حال اجرا باشد نیز هیچگونه اطلاعات مکانی ثبت نخواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن سرویس تماس صوتی و تصویری به Facebook Messenger در Windows 10