تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۰ تير

حالا باید 5 پوند برای 20 دقیقه شارژ سریع پرداخت کنید.
از سال 2011  ، تهیه کننده ی انرژی سبز انگلستان یعنی Ecotricity به ایجاد نقاطی برای شارژ کردن دستگاه های برقی برای هزاران دارنده ی EV در سرتاسر انگلستان، کاملا به صورت رایگان، پرداخته بود. این نقاط از Land’s End تا John O’Groats ادامه داشت و به ارائه ی قابلیت اتصال در نزدیکی تقریبا هر ایستگاه خدمات اصلی در انگلستان می پرداخت، بزرگراه برقی به اندازه 30 میلیون مایل مشارکت داشته و 2.5 میلیون پوند ارزش سفر رایگان را به همراه داشت. در ماه دسامبر سال 2015، Ecotricity هشدار داد که استفاده ی رایگان به پایان خواهد رسید، اما این هفته این شرکت شارژ کردن پولی را جایگزین شارژ رایگان کرد. هزینه ی آن 5 پوند برای 20 دقیقه شارژ سریع می باشد، در حالی که مشتریان انرژی داخلی، می توانند همچنان از نقاط موجود به صورت رایگان استفاده کنند.
Ecotricity گفته است که 40000 از اعضا یا دارندگان کارت نیاز دارند تا به دانلود یک اپلیکیشن موبایل جدید بپردازند که به منظور انجام پرداخت ها طراحی شده است. همین اپلیکیشن به ارائه ی یک "فید زنده" برای اتوبان های برقی می پردازد، و صاحبان EV را به سمت نزدیکترین پمپ هدایت می کند. زیرا این شرکت باید به صورت دستی به به روزرسانی صدها نقطه ی شارژ بپردازد، انتظار می رود که این تغییر تا پایان 25 ماه آگوست تکمیل گردد، که این مسئله بدین معناست که برخی از شارژرها مدت زمان بیشتری در مقایسه با سایر شارژرها به ارائه ی شارژ رایگان می پردازند.
با وجود به عهده گرفتن شارژ کردن اضافی برای مشتریان توسط  Tesla و به منظور دسترسی به شبکه ی سوپر شارژ خود، از زمانی که مدل 3 مقرون به صرفه راه اندازی شد، Ecotricity به سرعت در حال حرکت می باشد تا مطمئن شود که نقاط شارژ آن مورد سوءاستفاده قرار نمی گیرند. این دو شرکت از تاریخچه ی مشکل داری برخوردارند، البته پس از آنکه مشخص شد Tesla و Ecotricity زمانی قرار بوده است تا در شبکه ی شارژی گسترده ی انگلستان با یکدیگر شراکت داشته باشند، همه چیز با ناخوشایندی پیش رفت و در نهایت با توافق بر سر اختلافات آن ها در دادگاه به پایان رسید.
زمانی که این شرکت پنج سال پیش شروع به نصب نقاط شارژ کرد، می دانست که به منظور تشویق بریتانیایی ها برای استفاده از دستگاه های برقی، باید به تولید زیربنایی بپردازد که بتواند به آن ها خدمت کند. Ecotricity گفته است که پول به دست آمده از این شارژها امکان سرمایه گذاری بر روی نقاط شارژ بیشتر و ارائه ی خدمات بهتر را توسط نقاطی که پیش از این نصب شده اند را فراهم می آورد.

برچسب هاEcotricityTeslaEV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اعضای مصنوعی مرد آهنی و Airbnb عجیب و ترسناک