تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

اگرچه Instagram با کپی‌برداری از Snapchat قابلیت جدیدی به نام Stories را معرفی کرد، اما Snapchat به دلیل نوآوری‌های جدیدش در ویژگی‌‌های واقعیت افزوده، توانسته است محبوبیت پیدا کند. Lens یکی از ویژگی‌های اصلی Snapchat‌ می‌باشد و کاربر در این سرویس، عکس‌ها و ویدیوهایی را منتشر می‌کند که پس از ده ثانیه منقضی می‌شوند.
در محبوبیت بسیار زیاد اپلیکیشن Snapchat میان مردم دنیا شک و شبهه‌ای وجود ندارد. این محبوبیت روز به روز در حال افزایش است. یکی از قابلیت‌هایی که در این استقبال روز افزون از Snapchat نقش به سزایی داشته، تصاویر و ویدئوهای موقتی این اپلیکیشن هستند که فقط ۲۴ ساعت در محیط این شبکه‌ی اجتماعی باقی مانده و پس از آن به طور کامل حذف می‌شوند.
اپلیکیشن مذکور بازهم به روزرسانی دیگری را روی سیستم عامل‌های Android و iOS پشت سر گذاشته است که ویژگی‌های جدیدی همچون World Lenses را معرفی می‌کند. در حالی که Selfie Lenses می‌تواند گوش‌های شما را به شکل حیوانات تغییر دهد و یا حتی تاجی را بر روی سر شما قرار دهد، World Lenses‌ها نیز می‌توانند محیط اطراف‌تان را دگرگون کنند. به عنوان مثال، شما می‌توانید در کنار یک ابر باران‌زا رنگین‌کمان بگذارید.
بعضی از World Lenseها در واقع به صورت شما جان می‌دهند و می‌توانید افکت‌های مختلف را بسته به اینکه از دوربین جلو یا عقب گوشی استفاده می‌کنید، به کار ببرید.
Snapchat به زودی اولین گجت خود را که یک عینک آفتابی‌ دوربین‌دار است روانه‌ی بازار خواهد کرد. دوربین روی این عینک‌ها می‌تواند ویدئوهای۱۰ ثانیه‌ای ضبط کند که مستقیما به اپلیکشین Snapchat منتقل می‌شود. همچنین لنز این دوربین وایدتر از دوربین‌ گوشی‌های هوشمند معمول است. با لنزها و عینک  جدید در آینده، شما می‌توانید Stories خود را ایجاد کنید. قابلیت Stories به شما اجازه می‌دهد تا اتفاقات روزمره‌ی زندگی‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید، بدون آنکه افراطی در انتشار پست‌ها صورت گیرد. چرا که همگی۲۴ ساعت پس از انتشار از حساب کاربری‌تان به طور کامل حذف خواهند شد.

برچسب هاSnapchat
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار