پوشیدنی
الناز فرجی۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور

چیز های پوشیدنی برای اینکه معنای واقعی پوشیدن را ادا کرده باشند یعنی باید قابلیت این را  داشته باشند که کاملا راحت و اسان ,قابل پوشیدن باشند مانند یک روسری گرم و یا یک جفت جوراب نرم.اما بسیاری از دستگاه هایی که این صفت را با خود به همراه دارند(پوشیدنی) در واقع شرایط یک چیز پوشیدنی را کاملا ندارند.باند بافتنی میتواند یک استثنا باشد.
برخی پیشرفت ها این اواخر برای عناصر صفحات نمایشی پوششی ساخته شده است هرچند که به مراتب فراتر از پیشرفت ازمایشگاهی نیست.ساخته شده به عنوان (اولین صفحه نمایش لمسی منعطف دنیا )که شامل بند بافتنی منعطف میباشد که یک صفحه دیجیتال اختصاصی طراحی شده توسط پلویرا دارد که در شیکاگو در حدود یک دوره 10 ساله به همراه جوهر الکترونیکی منعطف نمایش فیلم ساخته شد ,که میتواند هم در حالت مسطح و هم در حالت پیچیده دور مچ دست نمایش داده شود.


تکنولوژی جوهر الکترونیکی  فیلم تا به حال در میلیون ها صفحه نمایش در سراسر جهان استفاده شده است و به خوبی در تولیدات , قابلیت اطمینان  آن ثابت شده است و خواص جوهر الکترونیکی به این معناست که در هنگام نمایش یک تصویر ثابت هیچ گونه انرژی مصرف نمیکند.
پلیرا در حال برنامه ریزی برای توسعه و اجرای یک واحد نمونه تا پایان امسال است با راه اندازی بازار محصولات فناوری جدید ,چیزی در اواسط سال 2016.
جزئیات در مورد چگونگی وارد شدن به زیر مجموعه در وب سایت بند بافتنی در هفته اتی شرح داده میشود.طرح  های دیگری برای انواع قطعات الکترونیکی دیگر در این زمینه نیز وجود خواهد داشت مانند صفحه نمایش انعطاف پذیر OLED ,سنسور های چکش خوار و مدار های منطقی نرم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک به شما این امکان را میدهد تا از دست دوست پسر/ دوست دختر سابقتان راحت شوید