موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

اطلاعات جدیدی از محصول Samsung Galaxy A5 در فضای مجازی منتشر شده است. این اطلاعات به رغم دستور ممنوعیت نشت داده‌ای توسط مدیر این کمپانی، در اینترنت منتشر گردیده است.
مدتی پیش تمامی کارکنان این کمپانی با دریافت نامه ای محرمانه از مدیریت این شرکت، ملزم به حفظ اسرار تولیدات کمپانی و جلوگیری از افشای هر گونه اطلاعات در مورد گوشی های هوشمند جدید، شده بودند. با این حال باز هم اطلاعات جدیدی به اینترنت درز کرده است.
این منبع اعلام کرد که طبق برنامه ریزی های سامسونگ از گوشی Samsung Galaxy A5 قرار است در سال 2017 پرده برداری شود. صفحه نمایش گوشی 5.2 اینچ و با دقت FullHD می باشد. محافظ شیشه ای صفحه نمایش نیز  Gorilla Glass 4 است. همانطور که انتظار می رفت این گوشی به پردازنده Exynos 7870 مجهز شده است. Galaxy A5 دارای دو اسلات برای سیم کارت، دوربین 16 مگاپیکسلی، ویژگی ضد آب بودن، اسکنر اثر انگشت و 32 گیگابایت حافظه می باشد.
حال نگرانی ها در مورد این است که اطلاعات منتشر شده واقعیت دارد یا نه، زیرا در گذشته نیز اطلاعاتی که از Galaxy Note 7 به گوش می رسید کاملا بی پایه و اساس بود. موردی که واضح است، عواقب ناشی از اطلاعات اشتباه کاملا به ضرر این کمپانی خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه