توییتر آزمایش تبلیغات در بخش پستهای موقتی معروف به فلیت را آغاز می کند.
این شرکت شبکه اجتماعی پیش از این دو برابر کردن درآمد سالانه تا سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سطح سال ۲۰۲۰ را هدف گذاری کرد و قصد دارد با فروش تبلیغات در بخشهای بیشتر سایت و اپلیکیشن موبایلی خود به این هدف دست پیدا کند.
تبلیغات فلیت نخستین تبلیغات در توییتر خواهد بود که به صورت تمام صفحه در تلفنها به نمایش درخواهد آمد. تبلیغات کنندگان معمولا تبلیغات تمام صفحه را دوست دارند زیرا توجه کاربر را جلب می کند.