محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

توییتر آزمایش تبلیغات در بخش پستهای موقتی معروف به فلیت را آغاز می کند.
این شرکت شبکه اجتماعی پیش از این دو برابر کردن درآمد سالانه تا سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سطح سال ۲۰۲۰ را هدف گذاری کرد و قصد دارد با فروش تبلیغات در بخشهای بیشتر سایت و اپلیکیشن موبایلی خود به این هدف دست پیدا کند.
تبلیغات فلیت نخستین تبلیغات در توییتر خواهد بود که به صورت تمام صفحه در تلفنها به نمایش درخواهد آمد. تبلیغات کنندگان معمولا تبلیغات تمام صفحه را دوست دارند زیرا توجه کاربر را جلب می کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش زومیت، کمتر از یک ماه از انتشار نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس می‌گذرد؛ اما رسما تأیید شده که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی صوتی در اندروید از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش دیجیاتو، کلاب هاوس قصد دارد در آپدیت‌های آتی برای نسخه اندروید برخی مشکلات احتمالی این برنامه را برطرف کند و در عین حال تصمیم گرفته تا تابستان امسال، این برنامه محبوب را بدون محدودیت دعوتنامه در دسترس همه کاربران قرار دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

توییتر احتمالا در حال کار روی ایموجی‌هایی برای ابراز واکنش به محتواهاست تا آن‌ها را در کنار لایک و ری‌توییت ارائه کند. این ایموجی‌ها شامل ایموجی شادمانی، ناراحتی، خنده و تفکر خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۹ خرداد

تنها ۸ روز پس از آنکه توئیتر اعلام کرد روند تأیید هویت و اعطای تیک آبی به افراد مشهور را از سر گرفته، این فرایند دوباره متوقف شد.
به نقل از انگجت، توئیتر دیروز اعلام کرد درخواست‌های بسیار زیادی در این زمینه دریافت کرده و لذا به طور موقت درخواست‌های جدید را نادیده می‌گیرد تا بتواند به درخواست‌های قبلی رسیدگی کرده و در مورد آنها تصمیم بگیرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۸ خرداد

به گزارش دیجیاتو، توییتر سرویس ویژه‌ توییتر آبی (Twitter Blue) را با پرداخت حق اشتراک ماهانه ۳ دلار فهرست اپ استور قرار داد که به کاربران امکان Undo کردن توییت‌ها را می‌دهد و با حالت Reader خواندن رشته توییت‌های (رشتوهای) طولانی را راحت‌تر خواهد کرد. با وجودی که سرویس در فهرست اپ ا‌ستور اضافه شده است اما ظاهرا همه امکانات این سرویس به صورت کامل فعال نشده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اینستاگرم قابلیت «Insights» را که میزان مشارکت و تعامل مخاطبین با محتوا را نشان می‌دهد، به ویدیوهای «ریلز» و لایو اضافه کرد.
بررسی میزان تعامل و مشارکت کاربران، یکی از موضوعات مهم و مورد توجه تولیدکنندگان محتواست و اینستاگرام برای آنکه داده‌های کاربردی را در اختیار تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی ریلز و لایو این شبکه اجتماعی قرار دهد، قابلیت Insights را برای آن‌ها ارائه می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، اسپاتیفای رسما اعلام کرد که از این پس دارندگان اپل واچ می‌توانند پلی‌لیست‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌ها را روی این ساعت هوشمند دانلود و به صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهند.

ادامه مطلب