موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۸ خرداد

شیائومی پس از موفقیت در بازار گوشی‌های موبایل، این بار با تبلت جدید «می پد ۵» در حال آماده شدن برای حضور در بازار تبلت‌ها است. شیائومی به استفاده از ویژگی‌های بسیار خوب در گوشی‌های میان‌رده مشهور است و اکنون گفته می‌شود که تبلت جدید این شرکت چینی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت در لبه جانبی دستگاه از راه می‌رسد.
در حالی که هنوز تاریخ دقیق عرضه تبلت می پد ۵ شیائومی مشخص نشده، اما برخی گزارش‌ها عنوان می‌کنند که این دستگاه در نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه می‌شود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که جزئیات بیشتری از دستگاه آینده این شرکت را مشخص می‌کند.
گفته می‌شود تبلت می پد ۵ شیائومی با طراحی باریک، سبک و نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد که ویژگی بسیار چشمگیری محسوب می‌شود. علاوه بر این سنسور اثر انگشت این تبلت نیز در لبه جانبی دستگاه قرار می‌گیرد. همچنین به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد نسخه دیگری تحت عنوان می پد ۵ پرو از این تبلت به بازار عرضه کند که طراحی آن مشابه مدل استاندارد است. همچنین به نظر می‌رسد طراحی لبه‌های می پد ۵ مانند آیپد پرو اپل دارای زوایای گونیایی و گوشه‌های گردتر خواهد بود.
در گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره شده بود که تبلت می پد ۵ از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ و نسخه پرو آن از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. همچنین این تبلت از دو باتری ۴۲۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد تا در نهایت ظرفیت باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار دهد.
همانطور که اشاره شد، تاریخ عرضه تبلت می پد ۵ شیائومی هنوز مشخص نشده است اما گزارش‌های نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است زمانی در ماه‌های تیر یا مرداد روانه بازار شود. دستگاه جدید شیائومی در زمان عرضه خود یکی از تبلت‌های پیشرفته بازار محسوب می‌شود و قیمت آن می‌تواند حدود ۴۷۰ دلار باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه