کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ دي

Xiaomi، سازنده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند به سرمایه‌گذاران نوید افزایش بیش از 18 درصدی اهداف درآدی سالانه را داد. منابع مطلع با موضوع به رویترز گفتند که این نشانه‌ای از بازگشت از رکودهای فروش در سال‌های اخیر است و موجب بازسازی کسب‌وکار شده است.
Xiaomi بر اساس شنیده‌ها در سال آینده می‌تواند بزرگ‌ترین شرکت تکنولوژی باشد، و سود خالص حداقل 1 میلیارد دلاری را در سال 2017 به دست آورد. این پیش‌بینی‌های سرمایه‌گذاران بر اساس تخمین درآمدی شرکت از 17 تا 18 میلیارد دلار را نشان می‌دهد. برآورد شده در سال 2018، سود شرکت به 2 میلیارد دلار می‌رسد. این محاسبات همچنین اطلاعات مربوط به هزینه‌های عملیاتی ارائه شده توسط شرکت را به حساب آورده است.
سرمایه‌گذاران و تحلیلگران انتظار ادامه‌ی رشد سریع Xiaomi را برای سال 2019 دارند، یکی از این منابع مطلع گفت که ارزیابی 100 میلیارد دلاری در IPO به نظر قابل قبول‌تر می‌باشد. سخنگوی Xiaomi هم تائید کرد که این شرکت اهداف درآمدی سالانه‌اش را در حدود 15 میلیارد دلار افزایش داده است. وی از اظهار نظر درباره‌ی IPO و امور مالی مربوط به آن خودداری کرد.
Xiaomi که در سال 2014 در یک دور تامین بودجه حدود 46 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده بود، برای مدتی کوتاه با ارزش‌ترین استارتاپ جهان شد. برای مدت دو سال بعد از آن حجم فروش Xiaomi تغییری نداشت، چرا که شرکت قصد گسترش در بازارهایی جدید را داشت، این در حالی بود که در خانه توسط رقبایی چون Huawei، Vivo و Oppo ضربه خورد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه