تکنولوژی
الناز فرجی۳:۱۵ - ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

ممکن است که ما هنوز منتظر hoverboard واقعی باشیم و یک شرکت میگوید تک چرخه اش چنان حس شناوری و معلق بودن را میدهد که هاوربورد نامیده میشود . این تخته بر روی یک چرخ 10 in قرار گرفته است و کاربران برای شتاب گرفتن به جلو و عقب خم میشوند تا سرعت را کم کنند و مسیر را تغییر دهند . البته هاوربورد خیلی شبیه one wheel سال گذشته است و این چیزی نیست که تولید کننده اش به آن توجه نکرده باشد . در مقایسه ای مستقیم با one wheel ، تکنولوژی هاوربورد ادعا میکند که تک چرخ الکتریکی اسکیت بوردش سریع تر است ، شدت بیشتر و طولانی تری دارد و شارژ کردنش طولانی تر است . همچنین گزارش شده که از تکنولوژی سونار استفاده میکند تا پایدار بماند و اتصال API دارد . این هاور بورد 25IB (11 کیلوگرمی) با موتور 5000 w نیرو میگیرد ، که بخشی از واحد راندن در مرکز چرخ است . حداکثر سرعت این وسیله تا 16 مایل در ساعت است و محدوده اش 12 مایل است . این بورد در نسبت 1.5 دقیقه در مایل شارژ میشود . تشخیص سونار ,سیستم خود متعادل کن بورد را آگاه میکند تا تخته را روی زمین متعادل نگه دارد . این تخته همچنین چراغ LED و اسپیکر های توساختی برای پخش موزیک در هنگام سواری دارد. این ویژگی ها 10 درصد  و میزان جزئی از انرژی را استفاده میکند . یک صفحه ی LCD بر روی تخته اطلاعات را برای سواری کننده نشان میدهد . علاوه بر تمام تکنولوژی که در هاوربورد جمع شده ، یک اپلیکیشن موبایل همراه هم برای اندروید و ios وجود دارد . این اپلیکیشن روی وسیله ای هوشمند متصل به بلوتوث کار میکند و به کاربران این امکان را میدهد که تک چرخشان را قفل کنند، سطح شارژ و سالم بودن باتری را چک کنند و محدودیت سرعت بگذارند . همچنین میتوان چراغ را تنظیم کرد، فایل های صوتی را تنظیم و پخش کرد و اطلاعات سواری را دید . مانند نهایت سرعت، میانگین سرعت و میزان مسافت طی شده .


hoverboard technologies میگوید که هاوربورد را طراحی کرده تا باز باشد و به صاحبانش سرویس بدهد . با دیدی اطمینان دهنده که عمر تخته ها طولانی است . اجزای استفاده شده میتوانند بیرون بیایند و مدول ها میتوانند خریداری شوند پس کاربران میتوانند خودشان وسیله را ارتقا دهند . این تخته همچنین گاهی زمانی که به وای فای وصل میشود در hoverboard technologies ثبت نام میکند . به این صورت گزارش های استفاده از این وسیله فرستاده میشوند تا اخبار به روز رسانی ها وهمینطور اخبار امنیت تخته را بدهند . اگر این تخته چند روز با پارامترهای کاربر ثبت نام نکنید دیگر کار نمیکند یعنی این تخته برای دزد ها کار نمیکند و این باعث عدم تشویق دزدی میشود .
کمپین جمع آوری سرمایه ی کیک استارتر برای هاوربورد در جریان است . در زمان نوشتن این مطلب ، اولین گروه محدود هاوربورد ها با بیعانه ی سطح 3.775 دلار آماده اند . با این طراحی کمپین کیک استارتر در 21 اکتبر 2015 بسته میشود که روزی است که مارتی مکفلای به آینده سفر کرد تا هاوربورد را در back to the future 2 کشف کند . اگر همه چیز درست پیش برود، و کمپین جواب دهد بسته بندی و تحویل در جولای 2016 شروع خواهد شد .

برچسب هاHoverboardsingle wheel
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Hendo نسل جدید هاوربورد خود را معرفی کرد