کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

آیا احساس می‌کنید این روزها بیشتر از قبل شاهد گوشی‌های هوشمند Huawei و Honor در بازار هستید؟ فروش‌های جهانی Huawei در حال افزایش است و این شرکت چینی به آرامی به اپل می‌رسد تا تبدیل به دومین تولیدکننده‌ی تلفن در جهان شود.
بر اساس بیانیه‌ی منتشر شده از رئیس واحد تلفن همراه Huawei، فروش‌های ۲۰۱۸ این شرکت چینی در ۱۸ جولای از ۱۰۰ میلیون تلفن گذشت – این بدان معنا است که تلفن‌های Huawei فروش سریع‌تری نسبت به گذشته دارند. Yu روز چهارشنبه، ۱۸ جولای گفت "پیش از این Huawei در تاریخ‌های ۲۲ دسامبر ۲۰۱۵، ۱۴ اکتبر ۲۰۱۶، و ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ به فروش ۱۰۰ میلیونی رسیده بود."
رسیدن به فروش ۲۰۰ میلیون، این تولیدکننده‌ی چینی را در فاصله‌ی خوبی نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش اپل قرار می‌دهد. اپل در سال ۲۰۱۷، ۲۱۵ میلیون واحد گوشی هوشمند فروخت، اما فروش آن دوباره کاهش یافت و به طور شگفت‌آوری Huawei توانست تا پایان سال به فروش آن نزدیک شود.
با این حال، خوشبختانه اپل سال ۲۰۱۸ را با قدرت شروع کرد، فروش‌های آن در سه ماهه‌ی نخست سال نسبت به سال قبل از آن ۲.۵ درصد رشد داشتند. با این وجود، صعود سریع Huawei در این رده باید جای نگرانی برای اپل باشد، چراکه تعداد فروش‌های هنگفت این شرکت چینی به رغم شکست در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا و پس از قرارداد برنامه‌ریزی شده با AT&T به علت نگرانی‌های امنیتی کاهش داشت.
اما تا چه حد امکان دارد Huawei بتواند به فروش ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ دست یابد؟ بر اساس اطلاعاتی از Zaker Li، تحلیلگر ارشد صنعتی HIS Markit، از آنجایی که بازار هنوز وارد دوره‌ی شلوغ خود نشده است، اهداف Huawei به راحتی قابل دست یافتن هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه