تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ آذر

به تازگی در فضای مجازی خبری منتشر شده که حاکی از آن است که تولیدکننده  iPhone قصد دارد محصول جدید خود را بارنگ کاملا جدید قرمز به بازار عرضه کند.
کمپانی Apple در تلاش است محصولاتی متفاوت از بازار به کاربران علاقمند خود ارائه دهد. در همین راستا دائما در حال اعمال تغییرات جدید و متمایز کردن محصولات خود از دیگر تولیدگنندگان می باشد. از طرف دیگر نمایندگان این کمپانی در سخنرانی های خود به این نکته اشاره دارند که طرفداران این برند همیشه منتظر ارائه محصولی متفاوت از این کمپانی هستند و همین امر سبب افزایش تعداد مشتریان بالقوه این شرکت خواهد بود. البته جلب کردن توجه بیشترین مشتری گوشی های این کمپانی یعنی خانم ها، خالی از لطف نیست. گویا این بار قرار است محصولی با رنگ مورد علاقه اکثر خانم ها به بازار عرضه شوند. در نتیجه انتظار می رود این بار در کنار رنگ های اصلی iPhone 8، رنگ قرمز روشن نیز ارائه گردد.
البته این خبر چندان هم دور از ذهن نیست زیرا نمایندگان این کمپانی بارها در مورد رابطه مستقیم رنگ های جدید و موفقیت در فروش صحبت کرده اند. برای مثال افزودن رنگ Black jet  در iPhone 7 یکی از جنبه های موفقیت در پروژه بوده است. البته این امکان نیز وجود دارد که Apple به مناسبت دهمین سالگرد تولید محصول خود، علاوه بر عرضه سه گوشی پرچمدار، محصول جدید و متفاوتی نیز عرضه کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه