ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۸ اسفند

وزیر ارتباطات در مورد آخرین وضعیت پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی و پیگیری وی برای متوقف کردن آن خاطر نشان کرد: بر اساس نظرسنجی از مردم ۵۰ درصد آن‌ها از کمتر و متوقف شدن این پیامک‌ها احساس رضایت کردند.
جهرمی با تأکید بر اینکه برنامه کنترلی برای متوقف کردن این مزاحمت‌ها در حال پیگیری است، گفت: اگرچه پیامک‌های تبلیغاتی هنوز به طور کامل متوقف نشده‌اند اما باید توجه داشت که پشت این موضوع یک اقتصاد نهفته است و باید بتوانیم برای این مشاغل امکان تبلیغات قانون مند و ارزان قیمت فراهم کنیم.
وی افزود: اگرچه این موضوع وظیفه وزارت ارتباطات نیست اما ما از کسب‌وکارهای نوپا خواستیم در حوزه دیجیتال مارکتینگ پیشنهادات خود را برای فراهم کردن ابزارهای تبلیغاتی این مشاغل به ما ارائه دهند و امیدواریم با آغاز سال جدید در این زمینه به موفقیت‌هایی برسیم.
وزیر ارتباطات همچنین با اشاره به توسعه ارتباطات روستایی مطابق با برنامه ششم توسعه تأکید کرد: هم‌اکنون سه درصد روستاهای کشور بدون توجه به سکنه، فاقد ارتباط هستند.
آذری جهرمی ادامه داد: مطابق با برنامه ششم توسعه باید ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار که حدود ۴۶ هزار روستا می شوند، ارتباطات کامل (تلفن، موبایل و اینترنت) داشته باشند. در حالیکه در حال حاضر تعداد روستاهای دارای ارتباط کامل، ۶۶ درصد است و از میان ۶۴ هزار روستای کشور، ۳ درصد بدون توجه به سکنه، فاقد ارتباط هستند که ما در برنامه داریم به زودی ارتباطات را در کل روستاها کامل کنیم و تلاش می‌کنیم این پروژه تأمین اعتبار شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه