کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ فروردين

طی گزارش جدیدی که امروز از App Annie به دست رسیده کمپانی Apple صدرنشینی خود در جدول درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن‌های موبایل را به Android واگذار کرده است. پیش‌بینی‌های این شرکت نه‌ تنها شامل Google Play، بلکه فروشگاه‌های third-party اپلیکیشن‌های Android را نیز در برمی‌گیرد. در این گزارش آمده است آن هنگام که فروشگاه اپلیکیشن‌های Apple تنها با Google Play به رقابت برخاست بر این گمان بود که صدرنشینی خود را تا سال 2021 حفظ خواهد کرد.
App Annie پیش‌بینی می‌کند که شمار دانلود اپلیکیشن‌های موبایل در سال 2021 از رقم 352 میلیارد و میزان فروش در تمامی فروشگاه‌های اپلیکیشن نیز از مبلغ 139 میلیارد دلار پیشی بگیرد.
فروشگاه اپلیکیشن iOS بر این تصور بود که سهم قابل‌ توجهی از این فروش را از آن خود کند و همچنین در سال 2021 به درآمدی بیش از 60 میلیارد دلار دست یابد. Google Play نیز درآمدی 42 میلیارد دلاری و فروشگاه‌های third-party درآمدی 38 میلیارد دلاری کسب نمایند.
این گزارش تخمین زده است که درآمد فروشگاه‌های third-party در سال 2017 به 20 میلیارد دلار افزایش یابد. درحالی که درآمد این شرکت‌ها که شامل ارائه‌دهندگان بازار اپلیکیشن‌هایAndroid از قبیل Tencent، Baidu، Xiaomi و Huawei می‌باشد، در سال گذشته در حدود 10 میلیارد دلار بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه