محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار ساعت‌های هوشمند یکی از جذاب‌ترین بازارهای روبه رشد حوزه تکنولوژی به‌شمار می‌رود و براساس تازه‌ترین برآوردها در فصل اول سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد فروش داشته است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۳۱ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، امروزه ساعت‌های هوشمند با رصد پارامترهایی نظیر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و… به ابزاری مفید برای پایش سلامتی تبدیل شده‌اند. اما اندازه‌گیری فشار خون که فاکتوری مهم برای بسیاری از کاربران بوده، تا به امروز توسط ساعت‌های هوشمند پشتیبانی نشده است. در یک خبر خوب، هواوی اعلام کرده که از نیمه دوم سال جاری میلادی، ساعت هوشمندی با قابلیت اندازه‌گیری فشار خون عرضه می‌کند.
فشار خون یکی از مهم‌ترین پارامترهای سلامتی است که پایش مستمر آن می‌تواند فرد را از حیث تشخیص زودهنگام بیماری‌های قلبی و عروقی و بسیاری موارد دیگر آگاه سازد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، اخیرا محققان چینی موفق به ساخت یک مولد ترموالکتریک (TEG) شده‌اند که احتمالا در آینده نزدیک، جای باتری را در دل دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند خواهد گرفت.
این یعنی محصولاتی چون ساعت‌های هوشمند، ردیاب‌های سلامتی، سنسورهای نبض و غیره دیگر نیازی به باتری نخواهند داشت. البته هنوز این دستاورد در آغاز راه خود قرار دارد و به زمان بیشتری برای توسعه و استفاده به عنوان یک محصول تجاری نیاز دارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، «لی جون»، مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین، از عرضه بیش از یک میلیون می بند ۶ به بازارهای جهانی خبر داد. بیشترین حجم عرضه به بازار چین مربوط می‌شود. می بند ۶ از تاریخ ۱۳ فروردین‌ماه در بازار چین و سپس در سایر بازارها در درسترس کاربران قرار گرفته است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۵ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت گارمین (Garmin) به تازگی از دو ساعت هوشمند جدید به نام‌های Venu 2 و Venu 2S رونمایی کرد.
این دو محصول با تمرکز روی قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام طراحی شده‌اند و از قابلیت‌های به مراتب بیشتری نسبت به نسل نخست این ساعت که با نام Venu عرضه شد، بهره ‌می‌برند. هر دو مدل به قابلیت رصد وضعیت خواب مجهزند که اطلاعات آن توسط Firstbeat Analytics ارائه ‌می‌شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۴ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، به دنبال رویداد بهاری اپل، این شرکت از بندهای جدید اپل واچ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های بهاری در سبک‌های جدید و جنس‌های متنوع رونمایی کرد.
در مجموعه رنگ جدید، بندهای ساعت هوشمند این شرکت در رنگ‌بندی آبی،‌ سبز پسته‌ای و طالبی رنگ دیده می‌شود. علاوه بر تنوع رنگ، بندهای جدید در جنس‌های مختلفی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که به تناسب جنس آن، قیمت متنوعی از ۴۹ دلار تا ۹۹ دلار دارند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، چند سالی است که شنیده‌هایی مبنی بر تلاش‌های شرکت گولگ برای تولید یک ساعت هوشمند تحت عنوان پیکسل واپ (Pixel Watch) به گوشی می‌رسد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۸ فروردين

سری می بند موفقیت‌های زیادی برای شیائومی به دنبال داشته و بدیهی است که آن‌ها به دنبال عرضه نسخه جدید دستبند هوشمند خود باشند. این شرکت به‌تازگی اعلام کرده که شیائومی می بند ۶ را رسما در مراسم رونمایی از مدل‌های جدید می ۱۱ معرفی می‌کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند