تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

شرکت های ماشین سازی اروپایی سرمایه گذاری های سنگین تری را بر روی وسایل نقلیه ی سبز آغاز کرده اند. Audi از سه ماشین برقی دیگر در روز دوشنبه پرده برداری کرد و پورشه به اضافه کردن 400 شغل پرداخته است و تخمین زده است که برای تولید کردن و وارد کردن مدل برقی E به دنیای واقعی به چه تعداد نیروی کار نیاز دارد. امروز، Daimler از یکی از نقاط عطف خود پرده برداری کرد که در فضای بین مشتریان وجود نداشته است: اولین سوخت غیر فسیلی ، و کامیون شهری مرسدس بنز.
همانند بیشتر وسایل نقلیه ی برقی، این کامیون نسبتا آرام و بی سروصدا است، به خصوص در مقایسه با یک کامیون دیزل معمولی. با داشتن  ظرفیت وزنی 29 تن در آمریکا، اولین مفهوم برقی در حجم بزرگ می باشد که به جاده ها راه پیدا کرده است و با کنار زدن و شکستن Semi Tesla در حال کار کردن بر روی آن است که هفته ی گذشته این خبر اعلام شد.
البته، این وسیله ی نقلیه ی و حمل کننده ی عظیم باید بتواند در میان جاده های طولانی حرکت کند، بنابراین حداکثر برد 12 مایلی در حال حاضر این کامیون به احتمال زیاد برای حمل و نقل های طولانی مناسب نمی باشد. اما به همراه داشتن پیشوند شهری در استفاده از نام آن بدین معناست که : این محصول به عنوان یک وسیله ی نقلیه تمیز و با قابلیت تحمل بار است که برای رفت و آمد در شهرها بسیار ایده آل می باشد. Daimler پیش از این به شدت به آزمایش قابلیت استفاده از تخلیه با برد نزدیک به همراه برنامه ی خودکار Fuso Canter E_Cell آن پرداخته بود و به ارسال گنجایش تمام برقی 4.8 تنی این کامیون سبک وزن در سرتاسر پرتغال در پاییز پرداخت. مقیاس این وسیله ی نقلیه با میزان حمل و نقل و شرایط آن سنجیده می شود.
Daimler اعلام کرده است که این خط تولیدی به ایجاد این کامیون برقی تا اوایل دهه ی بعدی نخواهد پرداخت، این تصمیمات در یک مصاحبه به بیرون عرضه شد. تا آن زمان، پیشرفت های تکنولوژیکی، هزینه های باتری را به وسیله ی عامل 2.5 کاهش داده و به افزایش بهره وری آن توسط واحدهای مشابه می پردازد، شرکت تولیدکننده ی این کامیون به تخمین زدن این مسئله پرداخته است.

برچسب هاMercedesDaimler
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مرسدس در فکر سرویس های لیموزینی با خودروهای بدون راننده