نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

این شرکت استریم ویدئو اعلام کرد که هم اکنون محتوای محدوده‌ی دینامیکی بالا (HDR) را پشتیبانی می‌کند. HDR فناوری است که برای بهبود کنتراست رنگ‌ها، ایجاد سایه‌ها و برجسته کردن بیشتر تمایزات استفاده می‌شود – سیاه، سیاه‌تر و سفید، سفیدتر دیده می‌شود. در نهایت این تکنیک برای ساخت ویدئوهایی است که واقعی‌تر به نظر برسند، همانطور که چشم انسان رنگ‌ها را در جهان واقعی می‌بیند. ارائه‌دهندگان آنلاین محتوا همچون Amazon و Netflix مدت‌ها است که ویدئوهای HDR را پشتیبانی می‌کنند و YouTube هم پشتیبانی HDR خود را در ماه نوامبر گذشته شروع کرد.
Viemo کاری مشابه با YouTube دارد، تا جایی که هر کسی می‌تواند از این پلتفرم برای آپلود و به اشتراک‌گذاری ویدئو استفاده کند. اگرچه این شرکت تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی ابزارهای پیچیده‌ی وسیعی برای سازندگان و تولید کنندگان متفاوت به نظر بیاید.
Viemo ادعا می‌کند بیش از 240 میلیون نفر محتوای آن را به صورت ماهانه تماشا می‌کنند و حدود 800 هزار نفر از مزیت ابزارهای متمرکز بر سازنده‌ی آن بهره می‌برند. هر کاربر Viemo قادر به فیلمبرداری HDR و آپلود آن بر روی این پلتفرم است، اگرچه تنها افرادی با دستگاه‌های سازگار با HDR همچون iPhone X، iPad Pro یا Apple TV 4K قادر به استفاده از مزایای آن می‌باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه