سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور

دستگاه های دارای بلوتوث پوشیدنی در اصل قرار بود تا در ماه جولای عرضه شوند.
بازیکنان Pokemon Go به زودی از فرصت دستیابی به تجهیزات جانبی برخوردار خواهند شد، زیرا تجهیزات جانبی Pokemon Go Plus در 16 ماه سپتامبر در بیشتر کشورها موجود خواهند بود. امروز، سازندگان بازی گزارش داده اند که بیش از 500 میلیون دانلود صورت گرفته است و اعلام کردند که در حال کار کردن بر روی روشی به منظور استفاده از بازی در اپل واچ هستند. همچنین Niantic گفته است که این دستگاه 35 دلاری می تواند امکان انجام بازی به این شکل را ممکن سازد، بدون این که نیاز داشته باشید تا تمام مدت به صفحه نمایش خود نگاه کنید. این دستگاه به کمک بلوتوث و با صرف انرژی کمی به تلفن شما متصل خواهد شد، و به بازیکنان اجازه خواهد داد تا به جمع آوری موارد مورد نیاز خود از Pokestop های نزدیک بپردازند و یا Pokemon ها را با فشار دادن یک دکمه بگیرند.
تقریبا همین جاست! Pokemon Go Plus در 16 ماه سپتامبر، در بیشتر دنیا عرضه خواهد شد.
 https://t.co/ZekOacenklpic.twitter.com/vzeVQH6Ekt
Pokemon Go (@PokemonGoApp) September 8, 2016
این دستگاه جانبی حدود یکسال پیش به همراه این بازی معرفی شد، اگرچه به منظور کار کردن بهتر در کنار بازی، عرضه ی آن با تاخیر مواجه شد. سوال بزرگ اینجاست که آیا اضافه کردن یک دستگاه 35 دلاری که گرفتن هیولاها را در زمان ظاهر شدن آن ها، به اندازه ی فشار دادن یک دکمه آسان می کند، ممکن است به نابود کردن این بازی برای بازیکنان معمولی و هاردکورها منجر شود؟ علی رغم تعداد وسیع افرادی که به نصب این بازی پرداخته اند، تعداد بازیکنان فعال از زمانی که hype در تابستان امسال به موفقیت دست پیدا کرد، به شکل قابل توجهی کاهش یافته است. حالا ما صبر می کنیم تا ببینیم که آیا اضافه کردن سخت افزارهای اختصاصی به این ترکیب می تواند بازیکنان را در جای خود حفظ کند و یا آن ها را از خود دور می کند زیرا هوا در آمریکا در حال سرد شدن است و رفتن به باشگاه های ورزشی دشوارتر.


تیم Niantic :
همانطور که از کنار PokeStop رد می شوید، Pokemon Go Plus شروع به لرزش کرده و روشن می شود و به شما در مورد موقعیت مکانی آن ها هشدار می دهد. حتی شما قادر خواهید بود تا به جمع آوری موارد جدید تنها از طریق کلیک کردن بر روی Pokemon Go Plus بپردازید. اگر در نزدیکی منطقه ی شما یک Pokemon پنهان شده باشد، به شما به وسیله ی نور و ایجاد لرزش هشدار داده خواهد شد، شما می توانید Pokemon را به وسیله ی دکمه ی قرار داده شده بر روی Pokemon Go Plus بگیرید و سپس به راه خود ادامه دهید. (سپس، شما می توانید به مشاهده ی دفتر خود بپردازید تا ببینید کدام Pokemon را گرفته اید.)

برچسب هاPokemon Go Plus
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

حاشیه های بازی پوک مون گو در اینترنت