سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۱ مهر

با توجه به آنکه ساخت وسایل و حسگرهای الکتریکی جانبی برای کنسول‌های بازی به صنعت بسیار سوددهی تبدیل شده است، پخش زنده‌ی رویدادهای بازی و سرگرمی بر روی سرویس‌هایی چون YouTube و Twitch هم می‌تواند در نوع خود حائز اهمیت باشد. جدیدترین وب‌کم Logitech که C922 Pro Stream نام دارد، برای بازی‌خورهایی طراحی شده است می‌خواهند کیفیت پخش ویدئو‌شان با دقت 1080p و 30 فریم بر ثانیه، و پس‌زمینه‌ی تصویرشان را مداوم تغییر دهند.
سری اول خانواده‌ی وب‌کم مشهور C922 ابتدا در سال ۲۰۱۲ و تحت مدل HD Pro C920 معرفی گردید. در حالی که همان مدل اولیه خیلی زود به محصول محبوب استریم‌کننده‌های حرفه‌ای پخش ویدئو و بلاگی تبدیل شد، مدل جدید نیز با ارائه‌ی دقت پخش 720p در 60fps، تلاش کرده تا هم با سرعت بالای تغییرات فریم‌های بازی هماهنگ باشد و هم موفقیت‌ سری گذشته‌ی خود را تکرار کند. Logitech همچنین با شرکت Xslipt همکاری نزدیکی داشته است تا برای وب‌کم C922، نرم‌افزار پخش ویدئو مناسبی ارائه دهد.
از  دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به تنظیم فوکوس شارپ بهینه‌شده، تنظیم‌خودکار نور فضا در شرایط نور کم و استفاده از Flash اشاره کرد. برای صدا نیز این وب‌کم دارای دو میکروفون با گیرندگی و فرستندگی امواج در جهت‌های مناسب می‌باشد که یک برطرف‌کننده‌ی نویز نیز آن را همراهی می‌کند.
برای تغییر تصویر پس‌زمینه نیز، Logitech از سامانه‌ی تشخیص چهره‌ی هوشمند به منظور تمییز شی اصلی از تصویر پس‌زمینه، بدون اعمال تغییرات دیگر بهره می‌برد.
C922 Pro Stream با قیمت 99 دلار بر روی وب‌‌سایت Logitech.com قابل خریداری است. البته اگر بشود مستقیما از آن خرید کرد.

برچسب هاWebCamLogitech
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جعبه گشایی اپل iMac با نمایشگر 27 اینچی5K رتینا