گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

از امروز iPhone X برای فروش عرضه شد و همراه با آن اپل یک سری اطلاعات درباره‌ی قیمت تعمیرات این تلفن همراه را منتشر کرد که همانند خود تلفن، هزینه‌های تعمیرات آن نیز گران است. چنانچه شما ضمانت‌نامه‌ی تکمیلی iPhone X را نداشته باشید، هزینه‌ی جایگزینی صفحه‌نمایش آن 279 دلار خواهد بود که این دو برابر iPhone 6 (129 دلار) و حدود 65 درصد بیشتر از قیمت تعمیرات صفحه‌نمایش iPhone 8 (169 دلار) است.
اگر این قیمت به نظر بالا می‌رسد باید مراقب باشید به هیچ وجه iPhone X شما آسیب نبیند، چراکه هرگونه تعمیری به صورت غیرقانونی و بدون ضمانت هزینه‌ای برابر با 549 دلار خواهد داشت که این بسیار بیشتر از دیگر انواع گوش‌ های iPhone است. در حالت بدون ضمانت‌نامه، هزینه‌ی تعمیرات iPhone 8 و 8 Plus به ترتیب 349 و 399 دلار است. این بدان معناست که اگر شما قاب شیشه‌ای پشت iPhone X خود را بشکنید احتمالا ترجیح می‌دهید در همان حالت از آن استفاده کنید.
ضمانت‌نامه‌ی تکمیلی اپل، AppleCare+ اغلب به نظر خیلی گران می‌آید، اما برای خریداران iPhone X این ممکن است یک راه امنیتی ضروری باشد. هزینه‌ی بیمه‌ی Apple برای iPhone X، حدود 199 دلار است، اما درحالیکه خود گارانتی گران‌تر است، هزینه‌های خدمات تحت ضمانت‌نامه گران تمام نمی‌شوند. برای تعمیر صفحه‌نمایش iPhone X، تحت بیمه، 29 دلار گرفته می‌شود و همچنان می‌توان 99 دلار دیگر برای هر تعمیر دیگری از AppleCare+ استفاده کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه