تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

در نمایشگاه CES 2015 ویدئو پروژکتور هوشمندی معرفی شد که با توجه به کارایی قابل توجه خود حجم کوچک و مناسبی دارد. این ویدئو پروژکتور که محصول کمپانی ZET می باشد Spro 2 نام دارد و  قادر است تصویری تا 120 اینچ را برای شما به نمایش در بیاورد، اما این همه کارایی این دیوایس کوچک نیست بلکه ساده ترین بخش آن است.
سیستم عامل این ویدئو پروژکتور هوشمند Android KitKat است و قرار است که از 4 روز دیگر با قیمت 400 دلار فروش خود را در آمریکا آغاز کند. یکی از قابلیت های ویژه آن این است که دارای سرویس hotspot می باشد و می تواند به صورت همزمان به 10 نفر اینترنت بدهد. مدیر عامل ZTE گفت: این ویدئو پروژکتور می تواند در کمتر از سه دقیقه به نمایش تصاویر کاربران پرداخته و به 10 نفر هم اینترنت بدهد.  یکی دیگر از ویژگی های این ویدئو پروژکتور این است که میتواند تصاویری با سایز 120 اینچ را با کیفیت 720p پخش کند که بیشتر پروژکتورهایی که  قابلیت بخش تصاویر تا این اندازه را دارند در نهایت می توانند تصاویر را با کیفیت 480p پخش کنند، همچنین تصویر آن بسیار شفاف تر و روشن تر از پروژکتورهای هم نوع خود است.


پورت HDMI این دیوایس به شما این امکان را میدهد که لپ تاپ ، اسمارت فون و یا کنسول بازی خود را به آن وصل کنید، حتی تصور بازی در اسکرین 120 اینچ می تواند هیجان انگیز باشد.
همانطور که در تصویر هم میبینید این ویدئو پروژکتور دارای یک صفحه نمایش 5 اینچ لمسی هم می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا به اطلاعات ذخیره شده بر روی حافظه 16 گیگا بایتی این پروژکتور ، microSD کارت و یا USB دسترسی و کنترل داشته باشند و با توجه به سیستم عامل اندرویدی آن امکان اتصال به Google Play Store و دانلود و نصب اپلیکیشن های مربوط به ویدئو پروژکتور امکان پذیر می باشد. سر آخر اینکه یاتری قدرتمند Spro 2 می تواند تا 2.5 ساعت به پخش تصاویر 120 اینچی به بپردازد و یا تا 16 ساعت برای موبایل شما اینترنت فراهم کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Nubia Z9، پرچمدار جدید ZTE برای آمریکا نیز عرضه می شود