گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

کمپانی Audi با همکاری دو کمپانی Airbus و Italdesing از مدل فرضی ماشین پرنده‌ی خود رونمایی کردند. این ماشین هیبریدی Pop Up Next نام دارد. کابین مسافر برای این ماشین پرنده، دو نفره در نظر گرفته‌ شده است. در طراحی این ماشین دو گزینه‌ی حرکت بر روی زمین با چهارچرخ و همچنین پرواز در آسمان با استفاده از 4 موتور در نظر گرفته‌ شده است.
طراحی وسیله‌ی الکتریکی به‌ گونه‌ای است که حداقل وزن ممکن را دارد و بسیار سبک است، علاوه بر این انرژی زیادی را برای پرواز مصرف نمی‌کند. در داخل کابین این ماشین پرنده، یک نمایشگر 49 اینچی مجهز به سیستم تشخیص چهره و مردمک چشم، همچنین ردیابی حرکت است.
در حال حاضر این طرح یک مدل فرضی است و به نظر می‌رسد در بهترین حالت ساخت چیزی شبیه به این ماشین تا 10 سال آینده ممکن باشد. با اینکه این محصول می‌تواند همانند یک تاکسی در مسیر حمل‌ونقل رفت‌وآمد کند اما تولید چنین محصولی مستلزم ایجاد زیر ساخت مناسب خواهد بود زیرا برای تغییر نوع حرکت این محصول، مطمئناً جایگاه ویژه نیاز است.
ماشین‌های پرنده یکی از تکنولوژی‌های جدیدی است که اکثر کمپانی‌های تولید خودرو در حال بررسی و تحقیق در این زمینه هستند. لازم است بدانید، در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو در ژنو، کمپانی Reanult نیز از ماشین تمام‌ اتوماتیک خود رونمایی کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه