موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

گوشی هوشمند کمپانی چینی Xiaomi در Geekbench به بررسی گذاشته شده است. این بنچمارک ویژگی های فنی این محصول را منتشر کرده است. محصول جدید این کمپانی Xiaomi Helium نام گرفته است و دارای پردازنده‌یQualcomm Snapdragon 617 و سیستم عامل Android 7.1.2 می‌باشد.
البته لازم است بگوییم این نام برای محصول مشابه یعنی  Mi Max که در سال قبل عرضه شد نیز انتخاب شده بود. بنابراین به نظر می‌رسد محصول جدید کمپانی نسخه‌ی دوم گوشی های مقرون به صرفه ی شیائومی باشد که نسخه‌ی Mi Max 2 آن در ماه می سال جاری به بازار عرضه شد.
اگر مبنا را بر اطلات منتشر شده ی Geekbench قرار دهیم، Xiaomi Helium به پردازنده‌ی جدید Qualcomm Snapdragon 617 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و کارت گرافیکی Adreno 405 مجهز خواهد شد.
این محصول دارای 3 گیگابایت رم و سیستم عامل Android 7.1.2 با پوسته ی MIUI 8 خواهد بود. البته این اطلاعات کمی عجیب به نظر زیرا Xiaomi چندین بار به طرفداران خود وعده داده بود که این بار پوسته ی MIUI 9 را برای نسل هفتم سیستم عامل اندروید به نمایش می‌گذارد. از جمله ویژگی های دیگر این محصول تکنولوژی پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0 و اتصالات Bluetooth 4.1 + BLE, Wi-Fi 802.11n/ac, GPS خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه