نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ آبان

Google Maps در قابلیت جدید خود به کاربران اجازه می‌‌دهد لیستی از مکان‌‌ها را از رایانه یا لپ‌­تاپ خود ایجاد و به اشتراک بگذارند. نقشه‌­های گوگل در سال جاری بیشتر در حوزه ی اجتماعی فعالیت دارد. در اوایل سال 2017، اشتراک‌­گذاری مکان‌ها توسط گوگل فعال گردید و همچنین لیستی از مکان‌­ها را به اشتراک گذاشت. با این حال فقط کاربران Android و iOS توانستند این لیست­‌ها را تنظیم کنند و کاربران Google Maps مبتنی بر وب موفق به دیدن آن‌ها نبودند. Google هم‌زمان با انتشار مرحله­‌ای از ایجاد و اشتراک‌گذاری لیست مکان‌ها بر روی نقشه Maps توسط کاربران، این طرح را آغاز می­‌کند.
فرآیند ایجاد و اشتراک­‌گذاری لیست­‌ها در نسخه ی وب نقشه­‌ها نمایان است که شبیه به تجربه ی تلفن همراه است. مکان مورد علاقه ی خود را در Google Maps پیدا کنید، روی نماد "ذخیره" در سمت چپ کلیک کنید و مکان را به آن اضافه کنید. اگر به «مکان­‌های خود» بروید (از طریق منو قابل دسترسی است)، لیست­‌های شما در زیر برگه «ذخیره شده» قابل مشاهده خواهد بود. از آنجا می‌توانید یک لینک به اشتراک گذاشته شده را به لیست اضافه کنید یا آن را در  Google، Facebook یا Twitter به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید لیست خود را به صورت خصوصی و یا عمومی به اشتراک بگذارید. وقتی روی نماد در لیست کلیک می‌کنید، می‌توانید سطح حریم خصوصی آن را تنظیم کنید؛ لینک را در Google+، فیس­بوک یا توییتر به اشتراک گذارید.
راهنمایی لازم درGoogle Maps در راستای  دسترسی به موقع برای ایجاد لیست‌ها در تلفن­‌های هوشمند اندروید و iOS در ماه اوت سال 2016 داده شد، هر چند که راهی برای به اشتراک گذاشتن آنها وجود ندارد. اگر برای اولین بار به ویژگی­های جدید Maps نگاه می کنید، متوجه خواهید شد که چقدر سریع به ویژگی­‌های جدید دسترسی پیدا خواهید کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه