کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

بر اساس گزارش های منتشر شده از کمپانی Google میزان درآمد سرویس Google Play، به میزان ۸۲ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر سود حاصله از این فروشگاه با میزان درآمد رقیب اصلی کمپانی یعنی App Store برابری می کند. این فروشگاه اینترنتی توانسته با ارائه نرم افزار های مفید و مطمئن به کاربران اندروید خود، محبوبیت بالایی را کسب نماید.
یکی از جذابیت های این فروشگاه، رایگان بودن اپلیکیشن های کاربردی برای کاربران است و مورد دیگر نصب راحت این نرم افزار ها تنها با یک کلیک می باشد. این سرویس برای تمامی سنین و سلیقه ها خدماتی همچون، فیلم، بازی، موسیقی، کتاب و پازل های گوناگونی را ارائه می دهد. در نتیجه محبوبیت Google Play در صدر اول فروشگاه های نرم افزار قرار گرفته است.
اکثر کاربران فروشگاه آنلاین Apple از پرداختی های بالا به ازای هر برنامه شکایت دارند، اما با این حال درآمد کمپانی Google با درآمد App Store یکسان است. کارشناسان با بررسی خدمات هر دو فروشگاه به این نتیجه رسیدند، Apple در سه ماه گذشته به میزان 5.4 میلیارد دلار ار فروش اپلیکیشن های این برنامه به دست آورده که این مبلغ 60 درصد بیش تر  از فروش سال گذشته است. گوگل نیز در سه ماه گذشته درآمدی 3.3 میلیارد دلاری داشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه