پوشیدنی
مصطفی طبری۹:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

علیرغم تلاش زیاد گوگل، اپل و بسیاری دیگر از شرکت های بزرگ برای تولید ساعت های هوشمند، بنظر می رسد Pebble همچنان قصد دارد زیر سایه این بزرگان به تولید ساعت هوشمند خود بپردازد. اگرچه اپل واچ از هر دستگاه Android Wear دیگری پرفروش تر است و اپل نیز باارزش ترین برند جهان محسوب می شود اما باز هم هیچ یک نمی توانند به محبوبیت Pebble Time لطمه بزنند.
Pebble Time که اکنون در حال عرضه است، در جدیدترین کمپین جذب سرمایه خود موفق به رکورد شکنی شد که این موضوع را بیشتر مدیون عمر باتری فوق العاده 7 روزه خود است. برای مقایسه ساعت هوشمند اپل تنها 1 روز دوام باتری را ارائه می کند که اصلا خوب نیست. به همین دلیل یکی از شرکت های ثالث بندی را طراحی کرده که 30 ساعت به عمر باتری اپل واچ شما می افزاید اما 250 دلار ناقابل، یعنی تقریباً هم قیمت یک اپل واچ باید برای خریدش بپردازید.


هنوز مردم قانع نشده اند که چرا باید یک اسمارت واچ بخرند. این ساعت ها جلوتر از زمان بنظر می رسند و خیلی ها نمی توانند آن را به عنوان یک محصول لوکس به حساب آورند. از سوی دیگر بسیاری از افراد حتی رقبتی برای بدست کردن ساعت های معمولی را نیز ندارند، چه برسد به استفاده از ساعت های هوشمند! برخی دیگر که داشتن ساعت مچی بر روی مچ دستشان برایشان مهم است نیز شاید حاضر نباشند هر روز ساعت هوشمند خود را شارژ کنند. Reserve Strap نیز که ظاهراً برای کمک به این سری افراد آمده و 30 ساعت شارژ اضافی را تامین می کند، با قیمت 249 دلاری خود عملاً کمک مثبتی به اپل واچ نخواهد کرد.
این بند که از جنس لاستیک سیلیکونی ساخته شده دارای سلول های لیتیوم پلیمیری است که اپل واچ شما را شارژ کرده و خود نیز توسط پورت microUSB شارژ می شود. این بند در دو سایز 38 و 42 میلی متری موجود بوده و در رنگ های مشکی، سفید و خاکستری قابل تهیه می باشد.
علیرغم نقاط قوت و چراغ LED نشانگر جذاب این بند، قیمت بسیار زیادش آن را از چشم خریداران می اندازد، خصوصاً وقتی بتوان ساعت های هوشمندی نظیر Asus ZenWatch یاMoto 360 را با نصف این قیمت خریداری کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید