ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ آبان

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حاکمیت شرکت‌های بزرگ فناروی اطلاعات در آینده دنیا را متحول می‌کند گفت‌: کشوری موفق است که چنین فضایی سهمی در پیشرفت‌های فناوری اطلاعات داشته باشد.
محمدجواد آذری‌جهرمی در دومین روز از نهمین مجلس دانش‌آموزی ضمن اظهار خشنودی برای حضور در جمع پرشور مجلس دانش‌آموزی گفت: بهتر است مطالب‌مان را با آرامش مطرح کنیم و از الان تمرین کنیم که برای اینکه حرف‌هایمان شنیده شود داد نزنیم. کسی که علمش بیشتر می‌شود افتاده‌تر می‌شود و البته توجه بیشتر به کسی می‌شود که صدایش بلند است.
وی با اشاره به سخنان یکی از دانش‌آموزان در خصوص اینکه باید مرور کرد در این چهل سال چه دستاوردی داشته‌ایم اظهار داشت: من به شما پیشنهاد می‌کنم بیشتر مطالعه کنید تا متوجه شوید در این چهل سال چه دستاوردی داشته‌ایم. مطالعه کنید تا ببینید آمریکا درباره‌ی ما چه می‌گوید آنگاه متوجه می‌شوید عجز و ناله کردنشان از چیست. آن‌ها قدرت نظامی و دیپلماسی جمهوری اسلامی را تحسین می‌کنند و این دستاورد ما است.
آذری جهرمی با بیان اینکه خوب است در کنار یادگرفتن سخنوری و مطالبه‌گری سطح مطالعات خود را بالا ببریم عنوان کرد: مطالبه بدون مطالعه موفق نمی‌شود. ترویج مطالبه‌گری بدون مطالعه می‌تواند مسیر کشور را تغییر دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه