تکنولوژی
الناز فرجی۳:۳۲ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ بهمن

اغلب تصاویر سورئالی از انیماتور ژاپنی ، هایاوئو میازاکی میبینیم که به حرکت در میایند و زنده میشوند اما به لطف گروهی جدید ، درخت های واقعی بونسای بیشتر مربوط به یک دنیای دیگرند .
air bonsai یک گیاه مینیاتوری بونسای جدید است که بر فراز یک پایه ی مغناطیسی میچرخد و معلق است، و شما میتوانید به حالت تفکر بنشینید و این تصویر تخیلی از صلح شرق را ببینید . این گیاه  توسط تیمی در منطقه ی کیروشو راه اندازی شده است ، و سازندگانش سریعا عنوان میکنند که " گیاهان اصلی که ما برای شما خواهیم فرستاد برای مثال "ماتسو" اند ، یک درخت کاج (رایج در آمریکا ) .


سازندگان در صفحه ی کمپین کیک استارترشان توضیح میدهند که "ما باید گیاهانمان را به خارج از ژاپن بفرستیم ، برای حل این مشکل ، ما از جانب اعضای تیممان در آمریکا که با سازندگان محلی بونسای و گیاهان دیگر مذاکره میکنند ، حمایت میشویم . به شما یادآوری میکنیم که بونسای برای نمونه های اولیه ی ما تنها یک تصویر است . " و اگر ترجیح میدهید که نوعی دیگر از گیاه را شناور کنید ، سازندگان , وسایل مورد نظر را برای این هدف دارند . بنابراین اگر این فکر به ذهنتان آمده ، با این که این گیاهان معلق اند ، ولی گیاهان واقعی اند و نیاز به آب دادن و مراقب دارند .
با پایه ی استاندارد 6 سانتی متر قطری اش و  پایه ی کروی اش  دو سانتی متر بالای پایه ی مغناطیسی اش معلق است . کمترین گزینه برای مجموعه ی ساده ی air bonsai 200 دلار است که شامل "پایه ی انرژی " ، آداپتور AC و توپ خزه ای که از گیاه پشتیبانی میکنند . ورژنی دیگر که 30 دلار بیشتر است ، از سنگ آتشفشانی به عنوان پایه ی گیاه استفاده میکند . اشیا معلق توسط مغناطیس چیز جدیدی نیست اما ترکیب کردن چنین دینامیکی با یک جز زنده واقعا سرشار از نبوغ است .


در زمان نوشتن این مطلب ، این تیم از هدف سرمایه گذاری 80000 دلاری اش گذشته و حدود 108000 دلار بدست آورده ( خیلی از مردم خواهان آن اند ) . و آنها هنوز 36 روز دیگر وقت دارند . آیا این وسیله درست مانند ویدئو ی نشان داده شده کار خواهد کرد ؟ درست مانند اعضای کیک استارتر نمیتوانیم مطمئن باشیم . اما حامیان زمانی که اولین محصولات air bonsai در ماه آگوست شروع به نقل و انتقال کردند ، خواهند فهمید .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا رینگلی در دنیای ساعت اپل جایی دارد؟