تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ شهريور

FDR-X3000R دارای قابلیت لرزشگیر اپتیکال می باشد.


سونی به معرفی دوربین Action جدید خود، FDR-X300R در هفته ی گذشته و در نمایشگاه IFA 2016 پرداخته است. در آن جا این شرکت تنها جزئیاتی را در مورد قیمت و موجود بودن آن در اروپا به اشتراک گذاشت. اما حالا ما می دانیم که چه زمانی به آمریکا خواهد رسید. به عنوان یک به روزرسانی، در مقایسه با نسل قبلی، مهمترین نکته ی در ارتباط با این دوربین، اضافه شدن ویژگی تثبیت کننده ی تصویر نوری است. سونی گفته است که این به عنوان یکی از ویژگی های بود که بیشترین درخواست برای آن از جانب کاربران و برای خط تولید دوربین های Action وجود داشت، و باید به این نکته اشاره کنیم که این همان تکنولوژی است که در دوربین های Handycam camcorders  آن دیده می شود.


به علاوه، FDR-X300R از ویژگی یک لنز با زاویه ی باز و طراحی دوباره ی Zeiss Tessar ، یک حسگر  1/2.5-type 8.2M Exmor R CMOS ، و یک پردازشگر Bionz X برخوردار است که قول داده است که به کارهای شما تسهیل ببخشد. تا جایی که ضبط فیلم ها پیش می روند، شما می توانید به ضبط کردن 4K تا 30 fps و همینطور 1080p تا حداکثر 120 fps بپردازید که می تواند در زمانی که شما می خواهید تا سرعت گرفتن تصاویر را پایین بیاورید، برای شما مفید باشد. البته، دوربین Action همچنین تا 60 متر زیر آب، از قابلیت ضدآب بودن برخوردار است، اما تنها در صورتی که محافظ مخصوص آن را داشته باشید.


سونی X300R حدود 400 دلار تنها برای بدنه ی آن قیمت دارد و به همراه ریموت Live_View 100 دلار به هزینه ی آن افزوده می شود که به شما اجازه می دهد تا به کنترل کردن دوربین مستقیما از مچ دست خود بپردازید. این دوربین قرار است در اواخر سپتامبر به آمریکا برسد.



برچسب هاAction CamSony
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

15 عکس برتر که موفق به دریافت جایزه عکاسی سونی شدند