کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ دي

سرگرمی تعاملی سونی (SIE) این خرید را به قصد تقویت ابزار توسعه‌ی گیم خود انجام می‌دهد. این ناشر اعلام کرد شرکت مهندسی صدا Audiokinetic را می‌خرد. به عنوان بخشی از این معامله، سونی کنترل ابزار Wwise را به دست می‌آورد که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد به آسانی صداهای تعاملی را به دنیای گیم‌ها اضافه کنند.
پس از نهایی شدن خرید، Audiokinetic به عنوان زیرمجموعه‌ی متعلق به SIE فعالیت می‌کند. اما سونی قصد ندارد نرم‌افزار Wwise را از بازار خارج کند. Audiokinetic هم مجوزدهی ابزارش به توسعه‌دهندگان شخص ثالث را ادامه می‌دهد.
سالانه بیش از ۵۰۰ گیم با استفاده از Wwise فروخته می‌شوند، Wwise بر روی پلتفرم‌هایی چون کنسول، موبایل، و هدست‌های واقعیت افزوده به خوبی کار می‌کند. این یکی از بهترین ابزارها در صنعت است. و این یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که مدیر اجرایی SIE، شرکت Audiokinetic را می‌خرد.
آینده‌ای روشن برای Audiokinetic و گیم‌های سونی در راه است. این خرید Audiokinetic را مطمئن می‌سازد که می‌تواند خدماتش را تحت حمایت مالی یک ناشر بزرگ ادامه دهد و به طور همزمان، سونی درآمدهایی از محل مجوزها به دست آورد. Kodera مدیر اجرایی SIE گفت: "ما مطمئن هستیم که این خرید به ما اجازه‌ی رشد بیشتر پلتفرم PlayStation و مشارکت در صنعت گسترده‌ی بازی‌سازی را می‌دهد."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه