موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ ارديبهشت

آخرین پروژه ی تحقیقی مایکروسافت باعث میشود شما آرزو کنید که ای کاش  یک گوشی ویندوز داشتید . این کمپانی تکنولوژی صفحه ی نمایش جدید و در حال آزمایشش را در روز پنج شنبه نشان داد که از سنسور ها استفاده میکند تا حرکات شما را قبل از لمس صفحه پیش بینی کند . این تکنولوژی که حس قبل از لمس نام دارد از سنسور های داخل گوشی ها استفاده میکند تا پیش بینی کند که چه زمانی و چگونه شما صفحه را لمس خواهید کرد . میتواند ارتباطات با صفحه ی لمسی را پیش بینی کرده و اینکه چطور گوشی را نگه داشته اید .  میتوان یک برنامه ی پخش ویدئو را مثال زد . زمانی که شما دستتان را نزدیک صفحه نمایش تکان میدهید ، این برنامه به صورت خودکار قبل از اینکه صفحه را لمس کنید ، کنترل ها را نشان میدهند . همینطور اگر با یک دست از گوشی استفاده میکنید ، کنترل ها تنها در سمت دستی ظاهر میشوند که گوشی در آن است . اما همانطور که مایکروسافت در دمو نشان میدهد ، این تکنولوژی برنامه های جالبی برای بازی ها ، جستجوی وب و هر برنامه ی دیگری که با گوشیتان استفاده میکنید دارد .
کن هینکلی ، مدیر محقق مایکروسافت در پروژه ای در بیان جزئیات این آزمایش گفت " این تکنولوژی از دست ها به عنوان پنجره ای به ذهن استفاده میکند . "
گرچه مایکروسافت این تکنولوژی را روی گوشی ویندوز نشان داد ، این پروژه هنوز در مراحل اولیه است و مشخص نیست که آیا قرار است این تکنولوژی روی دستگاه های مصرفی باشد یا  نه . با این حال هنوز دیدی شگفت انگیز از آینده ی گوشی های ویندوز ( یا گوشی های surface ) میدهد .

برچسب هاMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها