تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

افسانه ی دیگری از شرکت سونی ، گرد و غبار را شکست می دهد.
سونی در نظر دارد تا به فروش بخش باتری های خود به Murata بپردازد، یک شرکت ژاپنی که به تولید محصولات متنوعی مانند اجزای دستگاه های وایرلس و ربات ها می پردازد. سونی کسب و کار باتری را در سال 1975 آغاز کرد و اولین شرکتی بود که به باتری های lithium-ion در سال 1991 جنبه ی بازرگانی بخشید. این غول عظیم الکترونیکی در حال فروش و مزایده ی تجارت های هسته ای و دارایی های خود در تلاش برای بازگشتن به روند سودآوری می باشد و اخیرا به تخلیه ی بخش کامپیوتری VAIO خود در دفاتر مرکزی نیویورک و توکیو و بخش بازی و سرگرمی آنلاین سونی پرداخته است. همچنین آن ها به تقسیم کردن حسگرها و تجارت تلویزیونی خود در میان شرکت های مختلف پرداخته اند.
Murata به احتمال زیاد مجموعه ی شرکت های فرعی دستگاه های تولید کننده ی انرژی در سونی را تصاحب خواهد کرد و به تولید دستگاه هایی در چین و سنگاپور، به جز باتری های قلیایی و شارژهای USB خواهد پرداخت. سپس قصد دارد تا "کسب و کار جهانی باتری سازی را به عنوان یکی از عملیات هسته ای در کسب و کار انرژی خود قرار دهد". باتری کمکی به عنوان قسمتی از بخش های حسگر و سودآور سونی محسوب می شود، و اما درآمد آن در سال 2015 به 270 میلیون دلار کشیده شده بوده است.
سونی کسب و کار باتری را در سال 1975 آغاز کرد و اولین شرکتی بود که به باتری های Lithium-ion در سال 1991 جنبه ی تجاری بخشید.
سونی اعلام کرده است که در حالی که بر روی تقویت و توسعه ی میزان سودآوری باتری های تلفن های هوشمند lithium-ion خود تمرکز کرده است، در کنار این مطلب اضافه کرده است که "محیط های رقابتی به شکل قابل توجهی در حال تغییر هستند". در حقیقت، سامسونگ ادعا می کند که به عنوان رهبر و پیشرو فعلی در زمینه ی باتری های کوچک lithium-ion محسوب می شود، و از سال 2010 نیز این طور بوده است. سایر بازیکنان مانند LG و پاناسونیک نیز فروش بیشتری از سونی داشته اند.
سونی اعلام کرده است که "با توجه به احتیاط های لازم و مذاکرات انجام شده در مورد جزئیات و شرایط انجام کار در زمینه ی تغییرات" این موافقت احتمالی، و در انتظار به سر می برد. مدیران اجرایی هر دو شرکت به دنبال ایجاد توافق تا اواسط ماه اکتبر سال 2016 هستند و این تغییرات تا ماه مارچ سال 2017 کامل خواهد شد.

برچسب هاlithium ion
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه