نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

Yahoo پس از واگذاری به Verizon، در روز جاری برنامه‌ی جدید و بازسازی شده‌ی سرویس ایمیل خود را برای 225 میلیون کاربر فعال روزانه معرفی کرد. این به‌روزرسانی شامل طراحی جدید، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و دسته‌ای از فناوری‌ها است، همچنین یک طرح اشتراک جدید برای دسکتاپ و تلفن همراه به نام Yahoo Mail Pro دارد.
این خبر بخشی از چندین تغییر پیش رو برای یاهو است. به عنوان مثال در اوایل این هفته یاهو خبر خروج از معامله‌ی قبلی با AT&T را اعلام کرد که به مشتریان امکان می داد با آدرس‌های ایمیل AT&T وارد سرویس‌های یاهو شوند.
سه بخش اصلی دوباره طراحی شده در Yahoo Mail وجود دارد، ابتدا بازسازی تکنولوژیکی که از فناوری‌های منبع‌باز مانند React، Redux، Node.js، react-intl و موارد دیگر بهره می‌رد. در اینجا هدف ارائه‌ی سرویس ایمیل یاهو برای راه‌اندازی سریع‌تر و به طور کل پهنای باند بهتر و برای کاربران بین‌المللی است. همینطور یاهو اضافه کرد در این بهینه‌سازی قادر است اثر Java Script و CSS را تا 50 درصد کاهش دهد که این به معنی راه‌اندازی سریع‌تر اپلیکیشن است. علاوه بر این، محصول جدید حافظه‌ی استفاده شده توسط مرورگر را کاهش می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه