ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت الماس داده به‌ عنوان مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی بازار سرمایه توانسته خود را به‌ عنوان یک سرمایه‌گذار جسور و یک ‏مجری قوی در حوزه‌ی استارتاپ معرفی نماید.‏
حمیدرضا نعمتی‌پور، مدیرعامل شرکت الماس داده در مورد فعالیت زیرمجموعه‌ی خود گفت: هدف ما حمایت از فناوری اطلاعات بورس اوراق بهادار و زمینه‌ی اصلی فعالیت‌های هلدینگ نیز مشاوره، طراحی و اجرای پلتفرم‌های معاملاتی و مالی بازار سرمایه است.
وی ادامه داد: از سال ۹۵ کار خود را آغاز کردیم و در این مدت با بیش از ۱۵ شرکت کارگزاری به‌ صورت مستقیم و تعدادی شرکت مالی به‌ صورت غیرمستقیم با مجموعه‌ی ما همکاری داشته و دارند. همچنین ۱۱ محصول تولیدی هلدینگ الماس داده برای بورس اوراق بهادار تولید شده است.
نعمتی‌پور تصریح کرد: دو مجموعه‌ی الماس تریدر و هویت‌یار جزء معروف‌ترین محصولات هلدینگ الماس داده هستند که به‌ خوبی توانسته‌اند نیازهای بورس و فعالان این بازار را پوشش دهند.
وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در هلدینگ الماس داده رخ‌ داده است ورود به عرصه‌ی استارتاپ‌ها و همکاری با کسب‌وکارهای نوین است. در حال حاضر ۶ محصول ما در حوزه‌ی استارتاپ‌ها فعالیت دارند و در اصل ما هم سرمایه‌گذار و هم مجری کار هستیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه